Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aanslag chromé rond ramen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik gebruik Autoglym Metal Polish voor dit soort dingen. Zeer goed product.

Comment

Probeer eens met een paintcleaner.
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Zonde hé, echte chroom zoals vroeger is een zeldzaamheid geworden, zelf bij topmerken is het tegenwoordig allemaal gekleurde plastieken rommel, kan dan wel niet meer roesten maar als het vlekken begint te vertonen is vervanging meestal de enige oplossing .

Comment

jah idd na controle blijkt dat het de vernislaag of imitatie chrome-lak is die verdwenen is ... Komt vrij vaak voor bi audi naar het schijnt en meestal net na 2 jaar wanneer de garantieperode vervallen is

Comment

Professionele Poetspasta Polijstpasta voor het poetsen en polijsten van RVS, Metaal, Aluminium, Chroom, Kunststof en Meer!

werkt fantastisch goed, bij hardnekkig vuil in combinatie met zachte schuurwol...

Comment

Veel plezier met je E30 Avanti!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                Iemand een echt goede oplossing voor dit probleem ??? Ik heb het voor op beide A4 avant's
                hah, en op m'n oudi van 19 jaar oud ziet al die chroom er nog uit als nieuw

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Veel plezier met je E30 Avanti!
                zie hierboven

Comment

Gisteren na het wassen van de Passat even paniek. De chromé lijsten in de deuren vertoonden verschrikkelijk veel zoutaanslag (auto was een 2-tal maanden niet gewassen). Mijn flesje 'Eres multipolish' erbij gehaald en alles zonder veel moeite met een microvezeldoek opgeblonken. Terug als nieuw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                    jah idd na controle blijkt dat het de vernislaag of imitatie chrome-lak is die verdwenen is ... Komt vrij vaak voor bi audi naar het schijnt en meestal net na 2 jaar wanneer de garantieperode vervallen is
                    Had hetzelfde op de a4 (was een gekend probleem). De chroomstrip aan de koffer vertoonde na 2j al lichte sporen.

Comment

Mijn pa zen 5 reeks E39 heeft krak de zelfde aanslag aan de chrome raam-omlijsting.. tot op heden met nog niks weg gekregen

Comment

Working...
                      X