Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Howto: verwijderen van logo's (merk en motor)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    Je kan dit gewoon door de garage laten doen eh.
    Afgelopen dagen heb ik dit bij de Audi garage moeten doen.
    Toen gebruikten we zo een toestel dat heet lucht blaast + zo'n heel dun plaatje om logo te verwijderen. Daarna veegden we de lijmresten met de thinner of zo'n gelijkaardige product van het merk Tereson.
    Ik heb toen de logo's maar in mijn broekzak gestopt.
    Ik hoop voor u, en voor uwe lak, dat het dat niet was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
      Ik hoop voor u, en voor uwe lak, dat het dat niet was
      bestaan soorten thinner hé
      als da maar kuisthinner is

Comment

ik doe het zo:

plamuurmeske et logo afsteken
        met thinner die lijm wat afkuisen

en niets te zien van krassen ofzo

Comment

Moet ge hierbij schrik hebben voor een verschil in kleur bij bv nen auto van een dikke 3 jaar oud?
          My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
            ik doe het zo:

plamuurmeske et logo afsteken
            met thinner die lijm wat afkuisen

en niets te zien van krassen ofzo
            plamuurmeske ! ? !
            Meen je dat ! ?
            Dan ga je toch heel wat schade hebben denk ik ...

Tandenflos is the way to go

Comment

Ik zie die logo's van het model en de motor ook liever niet omdat het mooier is en omdat velen dan geen idee hebben welke motor je hebt en zich zo dikwijls mispakken

Comment

Ik zit er nu al nen behoorlijke tijd met ne haardroger op maar de lijm lijkt ni echt te lossen.. Duurt da lang normaal?

Edit: GVD, t zit met puntjes vast en niet alleen met lijm .. Ik heb t teken er maar snel terug opgehangen anders zit ik met gaten in men koffer
                Last edited by DuDe; 10/08/2008, 18:37.
                My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Wil bij mijn turbokrel ook de logo's verwijderen maar aangezien de wagen al 10 jaar is heb ik toch schrik dat je het gaat zien ondanks dat de lak zo goed als nieuw is, iemand raad???
                  Nu wilde ik vandaag een blanco nummerplaathouder monteren ipv die reclameborden maar wat blijkt er plakt een soort zwarte beschermstrip achter die nummerplaat, is deze gemakkelijk te verwijderen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk Berichten
                    ...
                    Nu wilde ik vandaag een blanco nummerplaathouder monteren ipv die reclameborden maar wat blijkt er plakt een soort zwarte beschermstrip achter die nummerplaat, is deze gemakkelijk te verwijderen?
                    benodigdheden: haardroger, nagellak-remover en geduld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

Maakt dat geen doffe plekken????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                        Maakt dat geen doffe plekken????
                        Bij de 4 wagens waarop ik 't zo toegepast heb toch niet.

Comment

als de wagen nog niet zo oud is zul jehet niet rap zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                            ja, mij een van dezer dagen eens met bezighouden mss beter die nagellak-remover vervangen door wasbenzine zou dit niet beter zijn?

Comment

ja, mij een van dezer dagen eens met bezighouden mss beter die nagellak-remover vervangen door wasbenzine zou dit niet beter zijn?
                              Ja, maar wel zorgvuldig afspoelen achteraf! Zon + wasbenzine is geen goeie combo

Trouwens voor die rubberachtige beschermstrip, die mag je gewoon aftrekken. Snij daarna een stuk af (zodat ie niet meer te lang is) en klem/plak die terug tussen uw nummerplaat en de lak. Dat voorkomt trillen van de plaat/houder.

Comment

Wil bij mijn turbokrel ook de logo's verwijderen maar aangezien de wagen al 10 jaar is heb ik toch schrik dat je het gaat zien ondanks dat de lak zo goed als nieuw is, iemand raad???
                                Je gaat dat uiteraard hard zien in eerste instantie.

Maar met machinaal te polieren is dat perfect op te lossen hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Ja, maar wel zorgvuldig afspoelen achteraf! Zon + wasbenzine is geen goeie combo

Trouwens voor die rubberachtige beschermstrip, die mag je gewoon aftrekken. Snij daarna een stuk af (zodat ie niet meer te lang is) en klem/plak die terug tussen uw nummerplaat en de lak. Dat voorkomt trillen van de plaat/houder.
                                  ok, zal er rekening met houden.

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                  Je gaat dat uiteraard hard zien in eerste instantie.

Maar met machinaal te polieren is dat perfect op te lossen hoor
                                  kzal een foto posten als het eraf is en na het polieren dan kan je zien of het goed is of niet, een kenner ziet meer he

Comment

Gelukkig is 't een "zilvere", daarop zie je minder snel dergelijke dingen.

Comment

Working...
                                    X