Oorspronkelijk geplaatst door Izzy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Howto: verwijderen van logo's (merk en motor)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenIk hoop voor u, en voor uwe lak, dat het dat niet was
als da maar kuisthinner is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenik doe het zo:
plamuurmeske et logo afsteken
met thinner die lijm wat afkuisen
en niets te zien van krassen ofzo
Meen je dat ! ?
Dan ga je toch heel wat schade hebben denk ik ...
Tandenflos is the way to go
Comment
-
Ik zit er nu al nen behoorlijke tijd met ne haardroger op maar de lijm lijkt ni echt te lossen.. Duurt da lang normaal?
Edit: GVD, t zit met puntjes vast en niet alleen met lijm .. Ik heb t teken er maar snel terug opgehangen anders zit ik met gaten in men kofferLast edited by DuDe; 10/08/2008, 18:37.
Comment
-
Wil bij mijn turbokrel ook de logo's verwijderen maar aangezien de wagen al 10 jaar is heb ik toch schrik dat je het gaat zien ondanks dat de lak zo goed als nieuw is, iemand raad???
Nu wilde ik vandaag een blanco nummerplaathouder monteren ipv die reclameborden maar wat blijkt er plakt een soort zwarte beschermstrip achter die nummerplaat, is deze gemakkelijk te verwijderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk Berichten...
Nu wilde ik vandaag een blanco nummerplaathouder monteren ipv die reclameborden maar wat blijkt er plakt een soort zwarte beschermstrip achter die nummerplaat, is deze gemakkelijk te verwijderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenbenodigdheden: haardroger, nagellak-remover en geduld.
Maakt dat geen doffe plekken????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenMaakt dat geen doffe plekken????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenbenodigdheden: haardroger, nagellak-remover en geduld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk Berichtenja, mij een van dezer dagen eens met bezighouden mss beter die nagellak-remover vervangen door wasbenzine zou dit niet beter zijn?
Trouwens voor die rubberachtige beschermstrip, die mag je gewoon aftrekken. Snij daarna een stuk af (zodat ie niet meer te lang is) en klem/plak die terug tussen uw nummerplaat en de lak. Dat voorkomt trillen van de plaat/houder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk BerichtenWil bij mijn turbokrel ook de logo's verwijderen maar aangezien de wagen al 10 jaar is heb ik toch schrik dat je het gaat zien ondanks dat de lak zo goed als nieuw is, iemand raad???
Maar met machinaal te polieren is dat perfect op te lossen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJa, maar wel zorgvuldig afspoelen achteraf! Zon + wasbenzine is geen goeie combo
Trouwens voor die rubberachtige beschermstrip, die mag je gewoon aftrekken. Snij daarna een stuk af (zodat ie niet meer te lang is) en klem/plak die terug tussen uw nummerplaat en de lak. Dat voorkomt trillen van de plaat/houder.
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenJe gaat dat uiteraard hard zien in eerste instantie.
Maar met machinaal te polieren is dat perfect op te lossen hoor
Comment
Comment