Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    er zijn klei's beschikbaar die het met water kunnen...

Maar ik zou toch altijd een detailerspray adviseren, je bent toch op je zuivere laklaag bezig, anders kan je erna nog de extra beschadigingen eruit halen...
    Ok dus toch, bedankt.

En kan je een klei en detailerspray aanraden?

Zou graag op deze site bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Ok dus toch, bedankt.

En kan je een klei en detailerspray aanraden?

Zou graag op deze site bestellen.
      Euh, ... waarom daar ?

Klik ook eens hieronder

Comment

• Inderdaad ik wou al zeggen, hier in Belgie is keuze genoeg en te over...
        En het prijsverschil is niet zo enorm, plus het advies dat je krijgt doet ook enorm veel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Euh, ... waarom daar ?

Klik ook eens hieronder
          Raad mij dan eens een goeie klei en detailspray aan.

En is dat een beetje fool proof, dat kleien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
            Ik weet niet of het met detailen te maken heeft maar ik heb iets waar iedereen waarschijnlijk mee te maken heeft....

Als ik met de auto 's avonds om frieten rij en de dag erop wil vertrekken ruikt dat ding vanbinnen nog steeds naar frieten... ik moet echt al heel lang met de ruiten open rijden tot de geur er uit is en zo'n lucht verfrisser vind ik maar niets. iemand een handige oplossing hiervoor?
            Geen frieten gaan halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
              Geen frieten gaan halen.
              Was mijn reactie ook

Comment

Ik zou beginnen met Poorboys producten, zijn goedkoper dan de concurrenten maar zeker even goed.

Ik zorg er wel altijd voor dat mijn shampoo, wax, sealant, detail spray van hetzelfde merk zijn omdat je dan zeker weet dat ze op elkaar ingespeeld zijn.

Voor de rest gebruik ik zelf allemaal Poorboys producten.

Comment

Ik zou zeggen kijk eens bij de kits, er staan er 3

en fool proof ... lees eens mijn 130i topic door, daar komt kleien in voor en heb je een mini handleiding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                    Ik zou beginnen met Poorboys producten, zijn goedkoper dan de concurrenten maar zeker even goed.

Ik zorg er wel altijd voor dat mijn shampoo, wax, sealant, detail spray van hetzelfde merk zijn omdat je dan zeker weet dat ze op elkaar ingespeeld zijn.

Voor de rest gebruik ik zelf allemaal Poorboys producten.
                    Ik zou graag een paar producten van Meg's in bulk hebben (bussen van een gallon), op detailingworld zijn die nogal populair dus ik neem dan ook aan dat die goed zijn, prijs valt mee, gaat megalang mee, enz.

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Ik zou zeggen kijk eens bij de kits, er staan er 3

en fool proof ... lees eens mijn 130i topic door, daar komt kleien in voor en heb je een mini handleiding
                    Zal ik zeker doen.
                    Last edited by ; 12/09/2009, 01:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
                      Ik weet niet of het met detailen te maken heeft maar ik heb iets waar iedereen waarschijnlijk mee te maken heeft....

Als ik met de auto 's avonds om frieten rij en de dag erop wil vertrekken ruikt dat ding vanbinnen nog steeds naar frieten... ik moet echt al heel lang met de ruiten open rijden tot de geur er uit is en zo'n lucht verfrisser vind ik maar niets. iemand een handige oplossing hiervoor?
                      Met een raam openrijden als je naar huis rijd met de frieten !

Om die geur weg te krijgen Meguiars Car Odor Eliminator royaal verstuiven in het interieur en de auto met gesloten deuren een nachtje laten staan .
                      De frietgeur zal weg zijn dan !

Comment

Ik zou graag een paar producten van Meg's in bulk hebben (bussen van een gallon), op detailingworld zijn die nogal populair dus ik neem dan ook aan dat die goed zijn, prijs valt mee, gaat megalang mee, enz.

Zal ik zeker doen.
                        Nooit Meguiars producten gebruikt en ik zal het ook nooit doen, met een bus shampoo van 500ml kom je echt wel 6 maanden toe als je elke week je auto wast.

Voor dat geld koop je imho betere producten.

Comment

Nooit Meguiars producten gebruikt en ik zal het ook nooit doen, met een bus shampoo van 500ml kom je echt wel 6 maanden toe als je elke week je auto wast.

Voor dat geld koop je imho betere producten.
                          Inderdaad mijn gedacht ook...

Comment

• Een bus Hyper Wash kost in de UK 30€. Zoek me eens een shampoo met een betere prijs/kwaliteit.
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                              Een bus Hyper Wash kost in de UK 30€. Zoek me eens een shampoo met een betere prijs/kwaliteit.
                              Zelfs Shampoo Plus, nog geen 20 euro...

Comment

• HW is veel meer geconcentreerd -> minder nodig. In december heb ik me twee bussen gekocht, de eerste is bijna half leeg.
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ieder zijn ding uiteraard maar ik heb geen nood aan zulke bussen, dat krijg ik nooit verwerkt en ik ben geen fan van Meguiars.

Comment

• Gezocht doorzichtige spray bottles liefst met cl indicator.

Ik vind dat dus nergens, en ik kom er gewoon te kort. Ik gebruik voor de moment lege S&W flessen maar die hebben dan weer geen cl indicator.

Comment

Gezocht doorzichtige spray bottles liefst met cl indicator.

Ik vind dat dus nergens, en ik kom er gewoon te kort. Ik gebruik voor de moment lege S&W flessen maar die hebben dan weer geen cl indicator.
                                      sorry voor de reclame, maar carclean.nl heeft er in zijn eigen huismerk...
                                      Flessen van een liter, met cl en mengverhouding met een goede sproeikop.
                                      Heb er zo ook verschillende staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                        sorry voor de reclame, maar carclean.nl heeft er in zijn eigen huismerk...
                                        Flessen van een liter, met cl en mengverhouding met een goede sproeikop.
                                        Heb er zo ook verschillende staan.
                                        Idd, heb ze gisteren nog op hun webshop zien staan.

Comment

• Vraagje over interieur: hoe krijg je de tapijten terug wat proper? Ik heb een redelijk licht interieur en ik wil het wat 'opfrissen'. Ook het harde kunststof aan mn deuren kan een beurt gebruiken, tips?
                                          i 1 2 1/2 6

Comment

Working...
                                          X