Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ok, dan zal ik mijn bestelling is gaan ingeven seh
    ben eens benieuwd hoe het mij gaat bevallen zo een goede wax beurt geven :p

*edit* die black hole glaze is ook maar gewoon aanbrengen gelijk da ge de wax zou aanbrengen ?
    Last edited by ; 24/04/2010, 11:43.

Comment

• Ja idd, het makkelijks is een grote foam applicator zoals deze:

Daar heb je wat meer grip op (rode kant gebruiken)
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• heb http://www.wax-it.be/catalog/product...roducts_id=213 deze 2x bestelt,
        eentje voor de glaze en eentje voor de wax dan :p

heb net de auto ook gepoetst en heb een plekje gevonden met een heel deel krasjes op, precies ik ergens tegen een haag heb gezeten ( wat niet zo is ), maar ze 'verdwijnen' wel als je er eens met water over gaat ( als het droog is zie je ze terug ), blijven die dan zo wat weg met die black hole glaze of moet ik dit toch eens tegoei onderhanden laten nemen in de toekomst ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichten
          heb http://www.wax-it.be/catalog/product...roducts_id=213 deze 2x bestelt,
          eentje voor de glaze en eentje voor de wax dan :p

heb net de auto ook gepoetst en heb een plekje gevonden met een heel deel krasjes op, precies ik ergens tegen een haag heb gezeten ( wat niet zo is ), maar ze 'verdwijnen' wel als je er eens met water over gaat ( als het droog is zie je ze terug ), blijven die dan zo wat weg met die black hole glaze of moet ik dit toch eens tegoei onderhanden laten nemen in de toekomst ?
          blackhole zal die normaal grotendeels verbergen, maar ze gaan na verloop van tijd terugkomen ... waarna je eventueel de procedure herhaalt

Comment

• Had vorige week mijn V50 opgekuist met Turtle Wax, nu op mijn zwarte lijsten prijken witte plekken.

Heeft iemand een idee hoe ik deze daar uit krijg?

Alvast bedankt,
            MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
              Had vorige week mijn V50 opgekuist met Turtle Wax, nu op mijn zwarte lijsten prijken witte plekken.

Heeft iemand een idee hoe ik deze daar uit krijg?

Alvast bedankt,
              APC of de truuk met de gom.

Met een ECHTE gom over je rubber wrijven zodat het product terug uit de porieën komt.

Ow, en daarna koop je best even wat degelijke productjes

Comment

• wat is eerder aan te raden? black hole met de hand of met de machine?

of ni veel verschil tussen?

Comment

• Met machien kan je echt zeer mooie resultaten krijgen. Black Hole op excentre en witte LC pad blijft me verbazen...

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                    Het is een lederen interieur en dat maakt wel al veel goed, daar valt geen prominente rokersgeur meer te onderscheiden. Het leer werd goed gereinigd en werd wat ingevet.

Vaak met de ramen open rijden in het begin zal wellicht ook niets helpen, of toch een beetje
                    Ik heb jaren terug een Audi Cabriolet gekocht van een roker. Heeft toch een jaartje geduurd vooraleer de rokersgeur eruit was, en veel voor moeten open rijden .

Comment

• Ik ben van plan me ook eens een deftig onderhoudssetje aan te schaffen bij de wax it , nu is me nog één ding niet duidelijk , ik zou zo'n pot blackfire wax willen aanschaffen maar met wat wrijven jullie dat na het drogen ( curen of hoe noemen jullie dat ) op ? Ik bedoel dus met de hand hé , microvezeldoek of speciale pads ? Kwestie dat ik niet meer kwaad dan goed doe...

Comment

• Microvezeldoek
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Wij gebruiken altijd een ultimate mega towel voor het verwijderen van wax

Comment

• thx Jochen & Wax-it , Wax it heeft een aardige bestelling in de bus intussen

Comment

• Wat gebruik ik best om deze producten aan te brengen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                Wat gebruik ik best om deze producten aan te brengen?
                                Microfiber pad, of een leder borsteltje

Eventueel een work towel

Comment

• iemand op men werk heeft zen banden mooi zwart gemaakt en ik vroeg haar of ze daar een speciaal product voor gebruikt had om die in te smeren ofzo
                                  maar ze beweert dat ze die met niets heeft ingesmeerd, ma ze wil ook absoluut ni vertellen hoe ze da wel heeft gedaan,
                                  iemand een idee ? :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                    Met machien kan je echt zeer mooie resultaten krijgen. Black Hole op excentre en witte LC pad blijft me verbazen...
                                    ok, dacht ook al da het het beste was met het machien.

had ergens gelezen da ne kerel da alleen met de hand deed.

wax-it, heb je al gewerkt met die Natty's Red Wax? marketing-product of echt z'n meerwaarde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      khad gevraagd of ze zoiets gebruikte, niet dus

na lang zagen heeft ze het toch verteld, twas cockpit spray ni echt een lang blijvende optie dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
                                        wax-it, heb je al gewerkt met die Natty's Red Wax? marketing-product of echt z'n meerwaarde?
                                        Natty's White = voor lichte lakken
                                        Natty's Blue = voor donkere lakken
                                        Natty's Red = voor alle lakken

Ik stel me de vraag waarom men dit dan niet gewoon tot enkel de natty's red kan reduceren?
                                        Trouwens, natty's white op donkere kleuren gebruiken en blue op lichte lakken is ook perfect mogelijk.

Comment

Working...
                                        X