Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenoh, ik kwam prijzen tegen van 50 euro en meer per flesje, 't zullen andere inhoudsmaten geweest zijn...
wax-it verdeelt dat niet meen ik ?
Comment
-
Terpentijnruik ik eigenlijk helemaal niet bij die Glipstone. Eerder een sterke geur van leder er verbrande plastic. Kan overweldigend zijn maar na een paar dagen is dat al een pak minder hoor. En het resultaat is goed, het leder wordt merkzaam soepeler na een volledige behandeling.
Misschien eens in de winkel aan een potteke ven Meguiar's gaan ruiken? Misschien dat die beter is, nooit zelf gebruikt.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Ik heb een hele tijd geleden eens een flacon Turtle Wax Leather Cleaner & Conditioner gekocht en voor mij volstaat dat ruimschoots. Het geeft een heel aangename geur en houdt het leder mooi en soepel. Zo'n product hoeft echt geen €50 te kosten. Feit is wel dat je heel lang wegkunt met zo'n product.
Ik krijg bij veel merken de indruk dat ze zich willen profileren als zijnde hip, fancy en of duur. Kijk bvb naar Dodo Juice, die lijken zich volgens mij wel het imago van een surf/skatemerk te willen aanmeten. Hun producten zijn wel heel goed maar bij hun betaal je natuurlijk ook de marketing en de styling voor een stuk mee. Daarom ben ik ook eerder voorstander van een merk zoals Poorboys, dat zijn producten die echt goed zijn in behoorlijk simpele verpakkingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenTerpentijnruik ik eigenlijk helemaal niet bij die Glipstone. Eerder een sterke geur van leder er verbrande plastic. Kan overweldigend zijn maar na een paar dagen is dat al een pak minder hoor. En het resultaat is goed, het leder wordt merkzaam soepeler na een volledige behandeling.
Misschien eens in de winkel aan een potteke ven Meguiar's gaan ruiken? Misschien dat die beter is, nooit zelf gebruikt.
Wel anders dan de oorspronkelijke geur, maar dat zou wat te veel gevraagd zijn.
Van het resultaat op zich ben ik wél heel tevreden, 't is idd een mooie antiglans, en de soepelheid ... effe afwachten want 't was maar een klein oppervlak op de wangen van de zetels, maar ...
wax-it, here I come with my bestellingsken, en Jochen mag je aannemen als PR-man, want hij heeft mij de glipstone laten testenLast edited by Bompa; 02/06/2010, 01:23.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Welk product moet ik gebruiken om mijn banden zo te krijgen:
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
dus echt zo shiny diep zwart. Gebruik nu die paarse dressing van Meguiars maar die geeft niet dit resultaat, tenzij ik iets verkeerd doe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWelk product moet ik gebruiken om mijn banden zo te krijgen:
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
dus echt zo shiny diep zwart. Gebruik nu die paarse dressing van Meguiars maar die geeft niet dit resultaat, tenzij ik iets verkeerd doe?
Of Eimann Saphire.
Als je ze echt diep shiny wil in 2 keer aanbrengen. De eerste laag wel eerst de tijd geven in de band te dringen, en daarna nog een 2de laagje aanbrengen.
Veeg het overtollige wel weg of het spat, hé Fuel ?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
Welk product kan ik het best gebruiken voor het zwarte stuk onderaan de achterbumper? Ik wil niet dat het extreem gaat blinken maar wel een 'gevoede' indruk geeft.
blackfire interior protectant (yeah i know , maar tis super goed ook voor buiten )
poorboys trim restorer (iets meer glanzend)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten303 aerospace protectant
blackfire interior protectant (yeah i know , maar tis super goed ook voor buiten )
poorboys trim restorer (iets meer glanzend)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenIk heb de cleaner daarvan. Ook een optie?
Dat moet je eigenlijk zoiezo doen om een mooi effen en egaal resultaat te bekomen dat blijft.
Maar om hem mooi zwart te maken met een beschermende laag heb je een dressing nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDe cleaner gaat ontvetten en zuiver maken. Dat is daar ook perfect voor.
Dat moet je eigenlijk zoiezo doen om een mooi effen en egaal resultaat te bekomen dat blijft.
Maar om hem mooi zwart te maken met een beschermende laag heb je een dressing nodig.
Comment
Comment