Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
Je gaat hem meteen weer knal rood krijgen ! Alleen is het bij zo een wagens mogelijk dat je de hele diepe krassen er niet uit kan krijgen. Staar je daar dus niet blind op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDat is héél zachte lak. Ik zou daarom met de Poorboys SSR reeks werken
Je gaat hem meteen weer knal rood krijgen ! Alleen is het bij zo een wagens mogelijk dat je de hele diepe krassen er niet uit kan krijgen. Staar je daar dus niet blind op
Er zijn zowiezo beschadigingen die niet meer te herstellen zijn, dus dat is niet zo erg, ik wil gewoon de rode kleur terug in de lak krijgen.
En welke ssr kan ik het best pakken voor de zachte lak? En kan er daarna direct terug een waxlaag over of moeten er nog eerst stappen ondernomen worden? Sorry voor de vele vragen, maar ben een amateur op dit gebied
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenKan je velgen op dezelfde manier bewerken als dat je lichte krassen uit een auto poliert?
Ook met de rotary en 3 stappen...
Met de rotary kan je machine nogal eens wegspringen door de ronde vormen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenHoe moet ik nu mijn kar wassen...
Vorige winter eens afgespoten met de hoge druk in de sneeuw op de oprit om dan verder te gaan in de garage, maar dat was geen succes.
Kan natuurlijk ook carwash doen en na de winter eens naar Bert gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIdeaal...
Ik post wel eens graag in Wintervuile wagen, maar nu is het op het niveau gekomen dat ik soms denk: als de flikken nu achter mijn kont hangen, dan zie ik het zelfs niet...
Comment
-
Engine degreaser is een krachtige ontvetter, als dat chroom onbehandeld is kan dat sporen laten van oxidatie. Belangrijkste bij het gebruik van een ontvetter is van na gebruik zeer goed af te spoelen. Als je heel zeker wilt zijn, zou ik het eerst proberen op een ander chroom onderdeel, waar het dus geen kwaad kan mocht fout lopen.
Briliant is ideaal voor chroom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -=MansorY=- Bekijk BerichtenAan de mannen van Wax-it:
die DAP 900 kits zijn wél nog beschikbaar tov enkel de machine? Of hebben jullie niets meer op voorraad?
Zou héél binnenkort eens binnenspringen, maar als je geen machines meer hebt, dan zou ik wachten natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDe DAP900 is inderdaad momenteel niet meer op stock. Normaal gezien zouden deze hier nog voor het eind van de week moeten zijn, anders zal het voor begin volgende week zijn.
Ik heb vanavond een bestelling gedaan & kom het dan ophalen bij jullie.
Comment
-
Comment
-
Mijn droogdoeken hebben hun beste tijd gehad, en ik zou der ander willen kopen.
Nu, heeft er iemand aanraders?
Heb momenteel de Poorboys waffle weave, maar zou mss eens iets anders willen proberen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk BerichtenMijn droogdoeken hebben hun beste tijd gehad, en ik zou der ander willen kopen.
Heb momenteel de Poorboys waffle weave, maar zou mss eens iets anders willen proberen?+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk BerichtenMijn droogdoeken hebben hun beste tijd gehad, en ik zou der ander willen kopen.
Heb momenteel de Poorboys waffle weave, maar zou mss eens iets anders willen proberen?
Of blijf alleszins bij de waffle familie, zoals de Sonus der wunder drying towel.
Ik vind dat die plush handdoeken na een tijdje zowieso a) hun plushheid verliezen (zoals al de mf doeken imo) b) vooral veel stof ed vasthouden die dan tijdens het drogen op het koetswerk achterblijft en c) minder water opnemen.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment