Waarmee behandel je de rubbers van de deuren zodat deze er goed uit zien, beschermd zijn en vooral niet kraken ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenGeen van de drie, is op de chrome-embleem.
Gelijkt op tipex-achtig
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door b_ken Bekijk BerichtenWaarmee behandel je de rubbers van de deuren zodat deze er goed uit zien, beschermd zijn en vooral niet kraken ?
Persoonlijk ben ik echter nogal een fan van Gloss-it T.R.V., aangezien het een product is dat specifiek gemaakt is voor rubbers en eruit ziet (en ook aan te brengen is) als een voedende crème. Je kan het ook gebruiken op je banden als (niet blinkende) dressing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenKheb zin om te detailen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDe meeste voedende producten voor plastics kan je ook gaan gebruiken op je rubbers. Zoals bv. Poorboy's Trim restorer, Blackfire Interior Protectant,...
Persoonlijk ben ik echter nogal een fan van Gloss-it T.R.V., aangezien het een product is dat specifiek gemaakt is voor rubbers en eruit ziet (en ook aan te brengen is) als een voedende crème. Je kan het ook gebruiken op je banden als (niet blinkende) dressing.
Thx, ik zal eens zien wat ik nog kan gebruiken een bestelling placeren.
De eerste de beste cockpit-spray heb ik al geprobeerd. Ziet er even goed uit maar dat duurt niet lang, en ook het kraken komt vlug terug. Talk poeder heb ik ook geprobeerd, en dat werkt beter tegen kraken maar is een pest om aan te brengen en ziet er dan niet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten@ de wax-it crew, is er al een idee wanneer de melody emmers terug verkrijgbaar zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichtenhoeveel klei heb je nodig om een auto volledig te clayen?
ik zou graag weten of één Blackfire Poly Clay II voldoende is om de auto en eventueel de velgen te clayen
1 blok klei kan 1/2 wagen doen.
Of 1 blok klei kan 4-5 wagen doen ...
Je kan best eens voelen aan de wagen of je veel "ruwheid" voelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b_ken Bekijk BerichtenHoe weet je dan wanneer de klei voor de vuilbak is ?
Tijdens het kleien ga je de klei voortdurend herkneden tot je terug een mooi oppervlak hebt om mee te werken. Als je merkt dat je kan blijven kneden zonder dat je nog een proper oppervlak krijgt, dan is de klei verzadigd. Je kan deze dan wel nog verder gebruiken op je velgen.
Eens je deze klei gebruikt hebt op je velgen gebruik je deze best wel niet meer op je lak, aangezien er metaalschilfertjes van de remmen op je velg (en dus ook in je klei) zullen zitten. Als je daarna gaat kleien op je lak zal je sowieso krassen maken.
Voor meer informatie over het kleien kan je ook terecht bij onze handleiding.
Comment
-
Ik heb nog een klei liggen van Blackfire en glijmiddel van Poorboys. Mag denk ik gecombineerd worden?
Het is een dik jaar geleden dat onze auto werd gekleid en gewaxt, moet ik nu opnieuw gaan kleien om opnieuw te waxen of voldoet Prime stong ook al om de lak te reinigen?
Om velgen te kleien, mag ook met water gebeuren dacht ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenKheb zin om te detailen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenIk heb nog een klei liggen van Blackfire en glijmiddel van Poorboys. Mag denk ik gecombineerd worden?
Het is een dik jaar geleden dat onze auto werd gekleid en gewaxt, moet ik nu opnieuw gaan kleien om opnieuw te waxen of voldoet Prime stong ook al om de lak te reinigen?
Om velgen te kleien, mag ook met water gebeuren dacht ik?
Ik zou sowieso opnieuw kleien, zeker als je zegt dat het 1 jaar geleden is dat hij gewaxt is.
Velgen kleien kan je inderdaad met water, zorg er gewoon voor dat je echt voldoende water blijft toevoegen, zodat je klei niet blijft haperen. Persoonlijk zou ik nog altijd wat Spray & Wipe gebruiken, desnoods iets meer aangelengd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZal ik je een auto komen brengen?
Hmmzz laat maar
Juist de mijne even gefoamed en toen zag ik die van pa staan. Al maanden niet meer gewassen, velgen pikzwart... Ik dacht die zal ik ook even foamen en velgen kuisen dat is toch al iets maar ik heb halverwege iets in mijn rug verrokken. Goesting is effe over nu
Maar pa is wel zijn auto verder aan het wassen nu dus dat zit snor!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKan het kleien van de lak ook gedaan worden met water+shampoo?
yep, werkt zelfs beter dan met water alleen...de shampoo bevordert het glijen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenen dePoorboy's Super Thick & Plush Towel ?toen ik vrijdag men materiaal kwam ophalen waren die blijkbaar allemaal uitverkocht, maar ik zie die nog steeds in de webshop staan(niet echt tijd om nog eens helemaal terug te komen naar oudenaarde nu)? en snowfoam? komt dat ook nog binnen? staat al tijdje niet meer in de shop precies
Comment
Comment