Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Gloss-it: super producten, aan 2 polishes en 3 pads heb je meestal voldoende doordat je met een combinatie van fysische cut (korrel) en chemische cut zit in de polishes. Hierdoor gaan de pads gaan een grote invloed spelen op de cut. Gloss-it Gloss Enhancer is wel essentieel bij gebruik van de polishes. Bij de producten staan ook video's die je als leidraad kan gebruiken! Als het voor op een BMW is zou ik een oranje, gele en groene Gloss-it pad aanraden.
    Bedankt TomT!
    Ik zou graag met Gloss-It gaan werken, en dus volgende producten:
    - Gloss-it Extreme Cut
    - Gloss-it Gloss Enhancer
    - oranje, gele, groene pad
    Heb ik dan nog Gloss-it Evolution Polish nodig?

Bedankt!
    Ps, geen dap-500's meer?
    2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
    2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
    2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
    1999 Volvo V70 classic 2.5d
    1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
      Bedankt TomT!
      Ik zou graag met Gloss-It gaan werken, en dus volgende producten:
      - Gloss-it Extreme Cut
      - Gloss-it Gloss Enhancer
      - oranje, gele, groene pad
      Heb ik dan nog Gloss-it Evolution Polish nodig?

Bedankt!
      Ps, geen dap-500's meer?
      Ik zou Extreme Cut met de oranje pad gebruiken en Evolution Cut met de gele en groene pad. Evolution Polish heb je niet echt nodig op hardere lakken.

DAP500 gaat er inderdaad uit, vanwege het kleine prijsverschil met de DAP900. Met de DAP900 is de mogelijke correctie een stuk hoger en zelfs als je de correctie niet nodig hebt zit je dan niet de hele tijd op het maximum van de machine te werken, waardoor hij langer mee gaat.

De DAP500 wordt eigenlijk quasi niet meer verkocht omwille van het kleine prijsverschil met de DAP900.

Comment

Stuur een mailtje naar info@wax-it.be en we helpen je op weg!
        Ondertussen een weekje geleden en nog steeds geen antwoord gekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
          Ondertussen een weekje geleden en nog steeds geen antwoord gekregen?
          Oei, misschien in de spam-filter terecht gekomen?

Stuur je het nog even door naar tom@wax-it.be ?

Comment

Oei, misschien in de spam-filter terecht gekomen?

Stuur je het nog even door naar tom@wax-it.be ?
            Geen idéé!
            Doorgestuurd

Comment

• Iemand een idee hoe ik Rain-X van men ruit krijg?
              Is in vlekken gedaan en bij regenweer gevaarlijk slecht zicht.

Comment

• rain x er af

Hallo,

best ff je ruit kleien en met provision scrub-cleaner behandelen

of polijsten met mezzo op wit of zwart

Danny

Comment

Producten die niet in stock zijn kunnen inderaad niet toegevoegd worden aan een bestelling.
                  Gloss-it komt volgende week terug op stock, de Dragon Fibre doek waarschijnlijk ook. Blackfire zal nog even duren, je kiest hier best voor een alternatief: Poorboy's Spray&Wipe of Gloss-it Gloss Enhancer. Als je wil kan ik de bestelling wel al doorvoeren voor je. Stuur dan best even je gegevens door naar tom@wax-it.be en dan worden de producten opgestuurd van zodra deze terug op stock zijn.
                  Je hebt mail

Comment

• Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                      Iemand een idee hoe ik Rain-X van men ruit krijg?
                      Is in vlekken gedaan en bij regenweer gevaarlijk slecht zicht.
                      Misschien een stom (maar verschrikkelijk simpel ) idee: leg er gewoon een nieuwe, goede laag overheen ?
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                        De eerste velgenreiniger die effectie is met enkel opspuiten, laten inwerken en afspuiten moet nog gemaakt worden vrees ik. Zonder een velgenborstel oid zal je weinig resultaat hebben.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Bestel dan eens een litertje van die wolfs deironiser
                        Yup het werkt miraculeus...

Het product heeft maar 1 zwaar minpunt... Het blijft ni plakken... waardoor enkel de stukken waarop het blijven liggen of overgelopen is, als nieuw zijn... 3/4 van de liter verspild en we rijden nu met getijgerde velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          Yup het werkt miraculeus...

Het product heeft maar 1 zwaar minpunt... Het blijft ni plakken... waardoor enkel de stukken waarop het blijven liggen of overgelopen is, als nieuw zijn... 3/4 van de liter verspild en we rijden nu met getijgerde velgen
                          Mogelijks niet goed genoeg verneveld? Als je het mooi verneveld krijg je een gelijkmatige dekking. Daarna nog even inwerken met een borstel of een washmitt en de 'getijgerde velgen ' zouden verleden tijd moeten zijn.

Comment

Mogelijks niet goed genoeg verneveld? Als je het mooi verneveld krijg je een gelijkmatige dekking. Daarna nog even inwerken met een borstel of een washmitt en de 'getijgerde velgen ' zouden verleden tijd moeten zijn.
                            Dat met met dien borstel hebben w eniet gedaan... Gwn alle hoekskes en kantjes bespoten en dan maar wachten tot ik donkerpaarse velgen had...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              Dat met met dien borstel hebben w eniet gedaan... Gwn alle hoekskes en kantjes bespoten en dan maar wachten tot ik donkerpaarse velgen had...
                              Als je het product inwerkt kan je het product op alle plaatsen zijn werk laten doen. Bovendien werkt het product nog beter als je er eens met een borstel over gaat.

Comment

Als je het product inwerkt kan je het product op alle plaatsen zijn werk laten doen. Bovendien werkt het product nog beter als je er eens met een borstel over gaat.
                                Thx, dat weten we dan voor int vervolg!

Comment

• Hoe kuis je het radioscherm en 't glas van de toerentalteller en km-teller? Zonder vegen uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                    Hoe kuis je het radioscherm en 't glas van de toerentalteller en km-teller? Zonder vegen uiteraard
                                    Goeie ruitenreiniger (verdampt mooi zonder strepen) en een héél fijn doekje

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wax-IT in Engeland!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Wax it, wanneer houden jullie nog eens demo dagen?

Ik ben nu de laatste tijd veel bezig met het opzoeken van informatie over detailing (al geregistreerd op carclean, jullie handleidingen gelezen enzo), maar als leek blijft het toch moeilijk om de theorie in praktijk om te zetten. Zeker als ik betere hobyisten bezig hoor over curen, wetsanden en dergelijke toestanden. Dat is nog allemaal redelijk chinees voor mij
                                        Ook het verschil in pads en dergelijke, door de bomen kan je bos niet meer zien.

Comment

• Hier dan ook maar eens vragen. Volgende week wil ik mijn auto detailen, een zwarte golf 2 van 1991.

Ik dacht zo te werken:

- Velgen behandelen
                                          - Wagen wassen met 2EM en ontvetten
                                          - Kleien
                                          - Beginnen met poliermachine (Meguiars 6220euv2) en gele pad (Meguiar's ) met Meguiar's Ultimate compound
                                          - Daarna met gele pad en Meguiar's swirl X
                                          - Afwerken met zwarte pad en Meguiar's gold class

Is dit goed?

Comment

Working...
                                          X