Oorspronkelijk geplaatst door geert dr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk denk dat er Mothers wordt bedoeld ipv modder.
BTW die restanten van die wax afkrijgen met die quick detailer had ik gisteren al geprobeerd en lukte niet ... dus iemand met een ander idee????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ximmeke Bekijk Berichtenik bedoel meer stof :p
BTW die restanten van die wax afkrijgen met die quick detailer had ik gisteren al geprobeerd en lukte niet ... dus iemand met een ander idee????
Ben je zeker dat je wax gebruikt hebt want dit zou met detailer toch van chromé moeten kunnen verwijderd worden.
Comment
-
Ik weet niet of m'n vraag ooit al gesteld is geweest, wss wel, maar ik vind niets relevant via de zoekfunctie
Is het mogelijk om verkleuring door de zon tegen te gaan ? Mss dat er kleurspecifieke producten bestaan zelfs ? In mijn geval zou dat dan rood zijn. Voorkomen is beter dan genezen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk BerichtenIk weet niet of m'n vraag ooit al gesteld is geweest, wss wel, maar ik vind niets relevant via de zoekfunctie
Is het mogelijk om verkleuring door de zon tegen te gaan ? Mss dat er kleurspecifieke producten bestaan zelfs ? In mijn geval zou dat dan rood zijn. Voorkomen is beter dan genezen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenAh!
Ben je zeker dat je wax gebruikt hebt want dit zou met detailer toch van chromé moeten kunnen verwijderd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenIk gebruik altijd wax op mijn chrome onderdelen :p die wil je toch ook beschermen of is dit verkeert?
En normaal kan wax op chroom geen kwaad, 'k heb er toch al regelmatig een laagje opgezwierd en nog nooit problemen gehad, ik zie toch niet direct in hoe daar iets mis mee kan zijn eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenIk gebruik altijd wax op mijn chrome onderdelen :p die wil je toch ook beschermen of is dit verkeert?
Wax kan zeker helemaal geen kwaad op chroom. Ik geef de chroom omrandingen op mijn auto ook steeds een waxlaagje.
Comment
-
ik heb de 'tech wax' gebruikt van meguiars.
Ik heb deze doffe plek op de chromé voor de eerste keer gezien na de wax. Aangezien ik jullie reacties hier lees kan het zijn dat die daarvoor al aanwezig was maar dat ik ze niet gezien heb... dat zou ook kunnen... Ik dacht dat ik per ongeluk op die chromé was gekomen en daarmee een doffe plek had gemaakt.
Dus zal ik de vraag mss anders stellen. Hoe krijg ik die doffe plek weg op de chromé die er ineens is gekomen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenEn ben je er zeker van dat het één of ander product is dat erop hangt? Of is het niet eerder een matgeschuurde plek?
Foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ximmeke Bekijk Berichten@W3N ik zou het echt niet weten , heb daar maar weinig verstand van. Zal morgen een foto nemen, tis nu nogal donker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenIk heb hier niemand beschuldigd van iets niet goed te doen hé!! Ik vroeg alleen of je wax op chroom kan aanbrengen of niet.
Het mag blijkbaar dus is het ok en doe ik niets verkeerD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stievius Bekijk BerichtenMisschien een nogal rare vraag maar; bij ons in de zaak hebben we een grote industriele afwasmachine. Zou ik daar eventueel een hele velg mogen instoppen of gaat er dan van mijn laklaag niet veel meer overblijven?
baas : "zeg maatke, wa zedde gij van plan?"
stievius : "ziede gij da na ni? ik gon m'n velg in da machien stoppen, hé!!!!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stievius Bekijk BerichtenMisschien een nogal rare vraag maar; bij ons in de zaak hebben we een grote industriele afwasmachine. Zou ik daar eventueel een hele velg mogen instoppen of gaat er dan van mijn laklaag niet veel meer overblijven?
Comment
Comment