Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic
Gewoon Dasty gebruiken,1 op 1 verdunnen werkt supergoed !
Na ze gereinigd te hebben met Dasty grondig naspoelen,zo heb je zeker een zuivere ontvette basis zonder waxvlekken waar de olie mooi kan intrekken zonder dat je vlekken hebt !
in de aldi verkope ze nu supergoedkope velgenreiniger, tis er nog niet het weer voor geweest, maar heb er mij gekocht en benieuwd of hij goed werkt...
heb mij ook maar de leerset gekocht (topmerk TWIDO).
Ben BTW bezig met m'n hemel van m'n wagen, Vanish Oxi Action (speciale voor bekleding, niet die grote bus voor tapijten) is echt de max...was grijs-beige en is nu beige-beige geworden vanbinnen
OXI ACTION all the way dus, nu nog m'n hele hemel afwerken is een serieus werk in zo'n grote bak...
En binnenkort is gans uw carosserie weggefret Die oxi action klinkt zoals de waspoeder en is vrij bijtend als get mij vraagt... heel gezond kan dat niet zijn denk ik als je dat regelmatig eens gebruikt :p
Gewoon Dasty gebruiken,1 op 1 verdunnen werkt supergoed !
Na ze gereinigd te hebben met Dasty grondig naspoelen,zo heb je zeker een zuivere ontvette basis zonder waxvlekken waar de olie mooi kan intrekken zonder dat je vlekken hebt !
Foto's nemen he !
Hey Geert, toch ff melden dat ik nog geen APC heb, ik zoek binnenkort nog een gecombineerde bestelling te plaatsen voor wat producten tesamen, zal zo rond kerst zijn denk ik. En pas dan zal ik de velgen+banden kunnen deftig kuisen. En rond die tijd zal ik dus ook mijn fotokes en commentaar posten hé
En binnenkort is gans uw carosserie weggefret Die oxi action klinkt zoals de waspoeder en is vrij bijtend als get mij vraagt... heel gezond kan dat niet zijn denk ik als je dat regelmatig eens gebruikt :p
oxi action is enkel om je gehemelte te reinigen (de bekleding dus). Het brengt het vuil 'naar buiten' zonder dat je moet schrobben of zo, gewoon dat spul goed inwrijven met een spons.
Oxi action op je carrosserie lijkt mij lichte overkill
Hey,
Heb in mijn linkervoorruit voorraan best wat krasjes zitten, zijn er producten/manieren om deze er toch voor een deel uit te krijgen? Zou al veel zijn....
Iemand een gedacht hoe ik dit nog proper krijg ?
De motor is al afgestoomd geweest maar dat helpt niet .
De garagist denkt dat de motor ingespoten is met een of ander middel om de motor te doen glanzen maar het stof blijft er in plakken .
Hmmja, heb ook zo een probleem ... niet de goedkoopste oplossing, maar als je die dingen vervangt door nieuwe, of tweedehandse, ... juist voor de looks.
Wanneer (en als) je die wagen verkoopt, zal dat zijn geld opbrengen ... het zegt dan ook : he, er wordt wel zorg voor gedragen. Bij het zien van een vuil motorcompartiment, kan je vanalles beginnen denken he. Let wel dat je eerst alle lekken - voor zover die er zijn - oplost, en DAN die spullen aanpakt voor de looks ...
Iemand een gedacht hoe ik dit nog proper krijg ?
De motor is al afgestoomd geweest maar dat helpt niet .
De garagist denkt dat de motor ingespoten is met een of ander middel om de motor te doen glanzen maar het stof blijft er in plakken .
Dat ding ziet eruit alsof er overal olie over gesmeerd is geweest
Hmmja, heb ook zo een probleem ... niet de goedkoopste oplossing, maar als je die dingen vervangt door nieuwe, of tweedehandse, ... juist voor de looks.
Wanneer (en als) je die wagen verkoopt, zal dat zijn geld opbrengen ... het zegt dan ook : he, er wordt wel zorg voor gedragen. Bij het zien van een vuil motorcompartiment, kan je vanalles beginnen denken he. Let wel dat je eerst alle lekken - voor zover die er zijn - oplost, en DAN die spullen aanpakt voor de looks ...
Comment