Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
    Blackhole en de wax van poorboy's hoe lang moet die eigenlijk inwerken vooraleer je het eruit mag boenen.

Ik werk in de schaduw.
    Blackhole doe je stuk per stuk. (niet echt nodig om te laten inwerken)

Wax moet je laten uitharden. Je kan er geen tijd op kleven hoelang dat moet duren, maar je kan wel de "swipe" test doen.
    => even met je vinger door de uithardende wax gaan. Is het een vettige veeg moet je nog wat wachten, is het alsof je een laagje stof wegveegt dan is ie klaar om af te nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Blackhole doe je stuk per stuk. (niet echt nodig om te laten inwerken)

Wax moet je laten uitharden. Je kan er geen tijd op kleven hoelang dat moet duren, maar je kan wel de "swipe" test doen.
      => even met je vinger door de uithardende wax gaan. Is het een vettige veeg moet je nog wat wachten, is het alsof je een laagje stof wegveegt dan is ie klaar om af te nemen
      Kan je die Natty's Paste eigenlijk ook te lang laten curen? (zodat het moeilijk wordt om af te nemen ofzo)
      En kan je die ook té dun aanbrengen zodat hij mss niet aan de lak hecht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceCool Bekijk Berichten
        Kan je die Natty's Paste eigenlijk ook te lang laten curen? (zodat het moeilijk wordt om af te nemen ofzo)
        En kan je die ook té dun aanbrengen zodat hij mss niet aan de lak hecht?
        less is more in dit geval

je denkt dat er niks op ligt en toch heb je al teveel
        2013- Volvo V60 D3 R-Design
        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Heb ondertussen een paar dingen aangekocht. Niets om te waxen of dergelijke maar om al voor te wassen, wil dit toch wel eerst degelijke kunnen afleveren voordat ik echt verder ga.

Misschien wel niet de topproducten, maar heb een shampoo van Turtle...
          Ook heb ik twee washmits gekocht, één schaap :d en dan nog die andere (naam ontgaat me)
          Ook een product om mijn velgen te kuisen.
          Een borstel voor de velgen.
          En een gewafelde doek.

Moet toch al volstaan om de beginnende voorwas te doen hoop ik.

Comment

• Best nog 2 emmers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
              Best nog 2 emmers.
              Ja, maar die zijn reeds aanwezig. Alsook een tuinslang en hogedruk.

En dan is het uitkijken naar steeds verder te gaan en welke producten aan te schaffen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gromme Bekijk Berichten
                Ja, maar die zijn reeds aanwezig. Alsook een tuinslang en hogedruk.

En dan is het uitkijken naar steeds verder te gaan en welke producten aan te schaffen.
                Goed begonnen is half gewonnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                  Goed begonnen is half gewonnen.
                  Zondagochtend, moment van de waarheid. :-)

Comment

• hier was het anders ook wel moment van de waarheid ... m'n bij wax-it gekochte gliptone-producten hadden een gewoon effect op m'n zetels, niks spectaculairs, ... maar nu weet ik waarom!
                    Mijn zetels zijn nog in goede staat, en vandaag heb ik eens op een 850 met 330 000 km ongereinigde zetels m'n productjes losgelaten: wat een verschil ... dit product is écht wel goed

Ik heb een klein stuk op de voorkant van de zitting gereinigd en beschermd:

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Mooi zo, Nik!

Comment

• die mens gaat nu ook een setje bestellen, een beetje PR kan geen kwaad

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Dank u

Comment

• Wow mooi resultaat!

Hoe zit het nu met de geur Nikske?
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• perfect!

De eerste twee dagen is 't nogal terpentijn-achtig, maar dat betert nadien snel. Maar nu heb ik zelfs van iemand gehoord "wow, hij ruikt nog naar nieuw", en niet "wow, hij ruikt naar die producten van 't leder"
                              Hij moet niet naar nieuw ruiken, maar mag niet kunstmatig stinken, dus opzet geslaagd!

Allemaal dankzij jouw staal, dus je hebt niet alleen mij een setje doen kopen, maar onrechtstreeks ook die man van de 850

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Glad you like it!
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• wel fameus verschil. knap!

post je ns een voor en na als de hele zetel klaar is?

Comment

• Ik heb mijn auto voorgewassen + velgen. Mag ik hier een topic voor openen bij Voor & Na, want wil die uiteraard met de tijd aanvullen met betere details etc....

Heb een wollen en (naam ontgaat me) washmit, mag ik die allebei dan gewoon laten drogen? En wasmachine, juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
                                      wel fameus verschil. knap!

post je ns een voor en na als de hele zetel klaar is?
                                      euh ... dat hij zelf zijn zetel kuist he

Nee, hij gaat ook zo een setje bestellen bij wax-it, en dan zijn zetels kuisen. Wanneer z'n hele kar proper staat zal hij deze hier eens voorstellen verzekerde hij me.
                                      En de voor-pics staan hier al, dus de na-pics zijn voor hem

Toen hij in mijn auto ging zitten, zei hij dat het leder goed rook, en toen toonde ik hem het product. Bij het zien van zijn zetels heb ik het dan ook eens getoond wat het effect zou zijn. Ik stond zelf versteld.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Voor de mensen die interesse moesten hebben ik heb hier nog een hoop detailing spul liggen tegen stuntprijzen. Moet weg want ik gebruik het niet meer.

Klik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                          Voor de mensen die interesse moesten hebben ik heb hier nog een hoop detailing spul liggen tegen stuntprijzen. Moet weg want ik gebruik het niet meer.

Klik.
                                          Zeer veel interesse! Check PM

Comment

Working...
                                          X