Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aah, ik sprayde een beetje op de wagen en dan maar uitwrijven

Comment

• Welk product is het beste om een stoffen interieur te reinigen? Iets in de aard van 'cockpitspray' wil ik kopen.
      APC wil ik ook kopen maar ik vind enkel zo'n grote fles van 3,7l..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Welk product is het beste om een stoffen interieur te reinigen? Iets in de aard van 'cockpitspray' wil ik kopen.
        APC wil ik ook kopen maar ik vind enkel zo'n grote fles van 3,7l..
        Als je zetels wil reinigen die ECHT vuil zijn. (dus dieptereinigen) kan ik je sterk Eimann Carpet & Upholstery cleaner aanraden !

Comment

• Ik ga vanmiddag het interier stofzuigen en dan heb ik een beter beeld van hoe erg de vlekken zijn. Ik kan beter meteen een krachtig middel kopen anders kan ik achteraf misschien nog die Eimann kopen omdat het andere niet werkt..

Comment

• AutoGlym Interior Shampoo is anders ook wel goed.
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Op de Clio zitten, vooral rond de wielen en ook op de achterkant, allemaal zeer kleine zwarte spikkeltjes. Ik vermoed rubber. Die dingen zijn er bijna niet af te krijgen. Iemand enig idee hoe ik dat misschien wel makkelijk kan verwijderen zonder de lak te beschadigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                Op de Clio zitten, vooral rond de wielen en ook op de achterkant, allemaal zeer kleine zwarte spikkeltjes. Ik vermoed rubber. Die dingen zijn er bijna niet af te krijgen. Iemand enig idee hoe ik dat misschien wel makkelijk kan verwijderen zonder de lak te beschadigen?
                Kleien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Kleien
                  Iets meer details voor de man die alleen maar een emmer met een sopje kent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                    Iets meer details voor de man die alleen maar een emmer met een sopje kent?
                    Voor & na => 130i detailed topic

Beschrijving met foto's

Comment

Voor & na => 130i detailed topic

Beschrijving met foto's
                      U wordt bedankt

Comment

• Extreme

Todd Cooperider of Esoteric Auto Detail and Craig Reed team up to perform an amazing 60 hour restorative detail on a 1990 Ferrari F40. Check out the very detailed process supported by over 100 images.

Comment

• Laten we de lantaarnpaal detailen!

Gewassen met washmitt met poorboys shampoo met de 1 bucket, 2 cars methode. Afdrogen met wafeldoek en QD van poorboys!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            Laten we de lantaarnpaal detailen!

Gewassen met washmitt met poorboys shampoo met de 1 bucket, 2 cars methode. Afdrogen met wafeldoek en QD van poorboys!

roflmao !

Comment

• Die PB Sample kit (deze dus: http://www.carclean.nl/product/Poorb...R__101694.aspx ) , kom je daarmee toe om 2 auto's te polijsten? Vind het te gek om van de grote bussen te kopen, en zal ook de eerste keer zijn dat ik het gebruik, dus zou liefst die Sample kit bestellen. Dan kan ik achteraf, als het nodig zou zijn, die grotere bussen ervan kopen.

Comment

Als je zetels wil reinigen die ECHT vuil zijn. (dus dieptereinigen) kan ik je sterk Eimann Carpet & Upholstery cleaner aanraden !
                                Kan je dit met de hand doen ? (dieptereinigen) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                                  Kan je dit met de hand doen ? (dieptereinigen) ?
                                  Ja, maar het zal niet zo efficiënt zijn. Je moet namelijk het vuil dat losgekomen is van je zetels verwijderen. Dat doe je dan met doekjes die het vuil opnemen , maar je kan het er niet uitzuigen zoals een extractor dat kan ...

Je zetels zullen ook langer vochtig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                    Die PB Sample kit (deze dus: http://www.carclean.nl/product/Poorb...R__101694.aspx ) , kom je daarmee toe om 2 auto's te polijsten? Vind het te gek om van de grote bussen te kopen, en zal ook de eerste keer zijn dat ik het gebruik, dus zou liefst die Sample kit bestellen. Dan kan ik achteraf, als het nodig zou zijn, die grotere bussen ervan kopen.
                                    In principe wel. Maar eens je de smaak te pakken hebt zal je dat meer dan 2 keer gebruiken hé

En het prijsverschil is nu ook niet zooo groot hé

Comment

Ja, maar het zal niet zo efficiënt zijn. Je moet namelijk het vuil dat losgekomen is van je zetels verwijderen. Dat doe je dan met doekjes die het vuil opnemen , maar je kan het er niet uitzuigen zoals een extractor dat kan ...

Je zetels zullen ook langer vochtig zijn.
                                      En hebben jullie zo'n extractor ? Of kan je dat ergens huren ?

Comment

• kan het veel kwaad als ik de wax in de open lucht op de auto leg ?
                                        of toch maar beter kloten in de garage waar ge amper uw gat in gedraaid krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichten
                                          kan het veel kwaad als ik de wax in de open lucht op de auto leg ?
                                          of toch maar beter kloten in de garage waar ge amper uw gat in gedraaid krijgt
                                          Ik zou het niet doen op een regenachtige of winderige dag
                                          En ook niet al het vriest

Het is beter binnen te doen, maar het kan ook buiten natuurlijk.

Je moet gewoon met enkele dingen rekening houden.
                                          - Uitharden (niet in de regen, zon of als het te koud is)
                                          - Vuiltjes die in de wax gaan hechten, als je de wax achteraf afveegt kan je zo schade maken

Comment

Working...
                                          X