aah, ik sprayde een beetje op de wagen en dan maar uitwrijven
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWelk product is het beste om een stoffen interieur te reinigen? Iets in de aard van 'cockpitspray' wil ik kopen.
APC wil ik ook kopen maar ik vind enkel zo'n grote fles van 3,7l..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk BerichtenOp de Clio zitten, vooral rond de wielen en ook op de achterkant, allemaal zeer kleine zwarte spikkeltjes. Ik vermoed rubber. Die dingen zijn er bijna niet af te krijgen. Iemand enig idee hoe ik dat misschien wel makkelijk kan verwijderen zonder de lak te beschadigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenKleien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk BerichtenIets meer details voor de man die alleen maar een emmer met een sopje kent?
Beschrijving met foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenVoor & na => 130i detailed topic
Beschrijving met foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenLaten we de lantaarnpaal detailen!
Gewassen met washmitt met poorboys shampoo met de 1 bucket, 2 cars methode. Afdrogen met wafeldoek en QD van poorboys!
Comment
-
Die PB Sample kit (deze dus: http://www.carclean.nl/product/Poorb...R__101694.aspx ) , kom je daarmee toe om 2 auto's te polijsten? Vind het te gek om van de grote bussen te kopen, en zal ook de eerste keer zijn dat ik het gebruik, dus zou liefst die Sample kit bestellen. Dan kan ik achteraf, als het nodig zou zijn, die grotere bussen ervan kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenAls je zetels wil reinigen die ECHT vuil zijn. (dus dieptereinigen) kan ik je sterk Eimann Carpet & Upholstery cleaner aanraden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenKan je dit met de hand doen ? (dieptereinigen) ?
Je zetels zullen ook langer vochtig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenDie PB Sample kit (deze dus: http://www.carclean.nl/product/Poorb...R__101694.aspx ) , kom je daarmee toe om 2 auto's te polijsten? Vind het te gek om van de grote bussen te kopen, en zal ook de eerste keer zijn dat ik het gebruik, dus zou liefst die Sample kit bestellen. Dan kan ik achteraf, als het nodig zou zijn, die grotere bussen ervan kopen.
En het prijsverschil is nu ook niet zooo groot hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenJa, maar het zal niet zo efficiënt zijn. Je moet namelijk het vuil dat losgekomen is van je zetels verwijderen. Dat doe je dan met doekjes die het vuil opnemen , maar je kan het er niet uitzuigen zoals een extractor dat kan ...
Je zetels zullen ook langer vochtig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichtenkan het veel kwaad als ik de wax in de open lucht op de auto leg ?
of toch maar beter kloten in de garage waar ge amper uw gat in gedraaid krijgt
En ook niet al het vriest
Het is beter binnen te doen, maar het kan ook buiten natuurlijk.
Je moet gewoon met enkele dingen rekening houden.
- Uitharden (niet in de regen, zon of als het te koud is)
- Vuiltjes die in de wax gaan hechten, als je de wax achteraf afveegt kan je zo schade maken
Comment
Comment