Ik zou gewoon terug dezelfde nemen...gebruik ze zelf ook met grote tevredenheid
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
Comment
-
Voor mij geen andere doeken dan de PB's waffle weave towel.
Heb ooit een andere gekocht bij Wax-it om eens een andere te testen maar wist meteen, en weet nog steeds, dat het voor mij de waffle weave zal blijven. Ondertussen aan mijn 3de doek begonnen voor de auto en eentje voor de mtb.
Moeder heeft er ondertussen ook eentje in gebruik om vensters en spiegels mee te drogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenZe hadden nu wel een wagen kunnen nemen zonder waskrassen, dit is ook geen reclame.
Comment
-
-
Ik heb de mijne al.... een jaar of drie denk ik.
Heb wel tussendoor eens een andere geprobeerd maar dannog. Hij ziet er niet meer nieuw uit maar doet nog steeds goed zijn werk2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
ik zou binnenkort mijn wagen willen kleinen met de poorboys klei in combinatie met Pb spray and wipe. Is het nodig om na het clayen te gaan polieren of kan ik na het kleien mijn wagen verder behandelen met de jeffs werkstat carnauba producten. Het is niet mijn bedoeling van krassen enzo weg te werken, ik zou gewoon een propere auto met een mooie glans willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenik zou binnenkort mijn wagen willen kleinen met de poorboys klei in combinatie met Pb spray and wipe. Is het nodig om na het clayen te gaan polieren of kan ik na het kleien mijn wagen verder behandelen met de jeffs werkstat carnauba producten. Het is niet mijn bedoeling van krassen enzo weg te werken, ik zou gewoon een propere auto met een mooie glans willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAls je enkel die glans terug naar boven wil halen moet je niet noodzakelijk polieren. Met Werkstät Prime zal je de dofheid kunnen verwijderen, waardoor de glans naar boven komt. Met Werkstät Jett kan je dan je resultaat beschermen door 3-5 laagjes aan te brengen. Sinds kort hebben we ook een handleiding over het gebruik van de Werkstät-producten op onze website, deze kan je hier vinden (onder de categorie 'Exterieur').
Ik heb dat al 1 keer toegepast op onze auto en 1 laagje gelegd. Ik vond toch dat ik een langdurige bescherming had..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenIs dat echt gebruikelijk om 3 tot 5 laagjes te leggen?
Ik heb dat al 1 keer toegepast op onze auto en 1 laagje gelegd. Ik vond toch dat ik een langdurige bescherming had..
Het voordeel van het Werkstät-systeem is dat je al minstens 3 laagjes kan aanbrengen op dezelfde tijd als dat je een klassieke hardwax aanbrengt, laat uitharden en afneemt.
Als wij de Werkstät producten gebruiken leggen wij steeds minstens 3 laagjes.
Comment
-
-
Ik doe dat meestal met de Megs triple duty detail bruxh (!) met een mf errond
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenHoe (met wat) reinig je best de ruimte binnen-tussen deze getallen op een grondige manier?
Misschien heeft wax-it ze ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenBij Werkstät ondervinden wij dat de duurzaamheid met 1 laagje wel redelijk is, maar niet kan tippen aan 1 laagje van een klassieke wax. Als je gaat layeren ga je die duurzaamheid voelbaar verlengen, vanaf meer dan 5 lagen merken wij geen verschil meer in duurzaamheid.
Het voordeel van het Werkstät-systeem is dat je al minstens 3 laagjes kan aanbrengen op dezelfde tijd als dat je een klassieke hardwax aanbrengt, laat uitharden en afneemt.
Als wij de Werkstät producten gebruiken leggen wij steeds minstens 3 laagjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenHoe (met wat) reinig je best de ruimte binnen-tussen deze getallen op een grondige manier?
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenWat zijn de voor/nadelen tov. de klassieke methode?
Onderstaande foto toont wat reinigen met Prime en beschermen met Jett kan doen:
Comment
-
Het plastic dashboard in de MG heeft met de jaren een beetje een grijzere/bruinere tint gekregen denk ik (weet niet of dat origineel ook zo was), kan ik dat terug wat donkerder krijgen? Liefst mat uiteraard
Als ik er met gewone cockpitspray over ging dan werd het al meteen een pak zwarter, maar das doorgaans maar vettige brol dat strepen nalaat e.d.
En aangezien het een cabrio is zou wat UV bescherming ook handig zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHet plastic dashboard in de MG heeft met de jaren een beetje een grijzere/bruinere tint gekregen denk ik (weet niet of dat origineel ook zo was), kan ik dat terug wat donkerder krijgen? Liefst mat uiteraard
Als ik er met gewone cockpitspray over ging dan werd het al meteen een pak zwarter, maar das doorgaans maar vettige brol dat strepen nalaat e.d.
En aangezien het een cabrio is zou wat UV bescherming ook handig zijn
Comment
Comment