Een laag wax aanbrengen op de lak zonder polieren heeft zeker weinig zin?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVoor de raamomlijsting zou ik eerder naar Werkstät Prime Strong gaan.
Comment
-
In theorie je gehele wagen, het is een krachtig chemisch reinigend product. Wij gebruiken het veel om de gele aanslag op oudere velgen te verwijderen, ramen langs buiten te reinigen en beschermen, raamomlijsting, instaplijsten,... Maar je kan het ook op de lak gebruiken, het zal oxidatie verwijderen en heel licht gaan beschermen.
Het is ook super om trackday rubber van de lak te verwijderen.
Comment
-
Vorige week moest ik naar de rally van monte carlo voor mijn werk.
Ik heb er 3 grote 'persstickers' op mijn auto moeten hangen. Op elke zijdeur een en ook een op mijn dak. Waar ik toen al voor vreesde is nu ook uitgekomen: bij het aftrekken van de stickers is er heel wat lijm blijven hangen wat nu natuurlijk keihard opvalt.
Hoe zou ik dit best kunnen weg krijgen? Carwash heeft zoals verwacht niet echt geholpen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenVorige week moest ik naar de rally van monte carlo voor mijn werk.
Ik heb er 3 grote 'persstickers' op mijn auto moeten hangen. Op elke zijdeur een en ook een op mijn dak. Waar ik toen al voor vreesde is nu ook uitgekomen: bij het aftrekken van de stickers is er heel wat lijm blijven hangen wat nu natuurlijk keihard opvalt.
Hoe zou ik dit best kunnen weg krijgen? Carwash heeft zoals verwacht niet echt geholpen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenSpring eens binnen , we hebben productjes of we doen het snel zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenKan iemand Bert gaan reanimeren, want dat is nodig als hij is kijkt hoe ze op autokenner (vitaya) een auto poetsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDamn, gemist ...
Staat dat ook ergens online ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenDoe het niet man. Doe het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDamn, gemist ...
Staat dat ook ergens online ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenOp autokenner.be
Comment
-
Oef eindelijk, na dagen (zeg maar weken) alle info ivm het detailen van een wagen hier op het forum te hebben gelezen, proberen te begrijpen en te ontleden is het er eindelijk van gekomen.
Deze namiddag eens langsgeweest bij wax-it met mijn "verlanglijstje";
Ondanks dat ik hier via de forumleden al heel wat nuttige info (waarvoor dank) had bijeengesprokkeld moet ik eerlijk bekennen dat ik deze namiddag nog heb bijgeleerd .
Nu nog even wachten tot mijn "dapke" geleverd zal worden, nog een beetje zon erbij (om achteraf het resultaat te bewonderen), en hopen dat de theorie, de praktische kant zal bijstaan voor een mooi resultaat.
Aan de persoon van wax-it, chapeau voor de tijd en de uitleg.Zelfs mijn vrouwke was achteraf onder de indruk en geloof me , dat is ze niet rap zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beamer E91 Bekijk BerichtenOef eindelijk, na dagen (zeg maar weken) alle info ivm het detailen van een wagen hier op het forum te hebben gelezen, proberen te begrijpen en te ontleden is het er eindelijk van gekomen.
Deze namiddag eens langsgeweest bij wax-it met mijn "verlanglijstje";
Ondanks dat ik hier via de forumleden al heel wat nuttige info (waarvoor dank) had bijeengesprokkeld moet ik eerlijk bekennen dat ik deze namiddag nog heb bijgeleerd .
Nu nog even wachten tot mijn "dapke" geleverd zal worden, nog een beetje zon erbij (om achteraf het resultaat te bewonderen), en hopen dat de theorie, de praktische kant zal bijstaan voor een mooi resultaat.
Aan de persoon van wax-it, chapeau voor de tijd en de uitleg.Zelfs mijn vrouwke was achteraf onder de indruk en geloof me , dat is ze niet rap zenne
Sorry dat ik er zelf noet was om dag te zeggen, had een zeldzame vrij dag ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk kreeg ook rillingen toen ik het zag.
Comment
-
Iemand toevallig interesse in een 5l bus Valet Pro snow foam? Heb hier nog een volle staan en zou eigenlijk eens iets anders willen proberen na 2 jaar2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Comment