Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een laag wax aanbrengen op de lak zonder polieren heeft zeker weinig zin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Voor de raamomlijsting zou ik eerder naar Werkstät Prime Strong gaan.
      Welke delen van de wagen mag je nog behandelen met die Prime Strong?

Comment

• In theorie je gehele wagen, het is een krachtig chemisch reinigend product. Wij gebruiken het veel om de gele aanslag op oudere velgen te verwijderen, ramen langs buiten te reinigen en beschermen, raamomlijsting, instaplijsten,... Maar je kan het ook op de lak gebruiken, het zal oxidatie verwijderen en heel licht gaan beschermen.

Het is ook super om trackday rubber van de lak te verwijderen.

Comment

• Vorige week moest ik naar de rally van monte carlo voor mijn werk.
          Ik heb er 3 grote 'persstickers' op mijn auto moeten hangen. Op elke zijdeur een en ook een op mijn dak. Waar ik toen al voor vreesde is nu ook uitgekomen: bij het aftrekken van de stickers is er heel wat lijm blijven hangen wat nu natuurlijk keihard opvalt.
          Hoe zou ik dit best kunnen weg krijgen? Carwash heeft zoals verwacht niet echt geholpen..

Comment

• Hoe vaak wassen jullie de droogdoek en de washandschoen voor de vuile delen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
              Vorige week moest ik naar de rally van monte carlo voor mijn werk.
              Ik heb er 3 grote 'persstickers' op mijn auto moeten hangen. Op elke zijdeur een en ook een op mijn dak. Waar ik toen al voor vreesde is nu ook uitgekomen: bij het aftrekken van de stickers is er heel wat lijm blijven hangen wat nu natuurlijk keihard opvalt.
              Hoe zou ik dit best kunnen weg krijgen? Carwash heeft zoals verwacht niet echt geholpen..
              Spring eens binnen , we hebben productjes of we doen het snel zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Spring eens binnen , we hebben productjes of we doen het snel zelf
                Cava tnx, zal voor begin volgende week zijn! Kzal u iets laten weten.

Comment

• Kan iemand Bert gaan reanimeren, want dat is nodig als hij is kijkt hoe ze op autokenner (vitaya) een auto poetsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                    Kan iemand Bert gaan reanimeren, want dat is nodig als hij is kijkt hoe ze op autokenner (vitaya) een auto poetsen.
                    Ik kreeg ook rillingen toen ik het zag.

Comment

• Damn, gemist ...

Staat dat ook ergens online ?

Comment

Damn, gemist ...

Doe het niet man. Doe het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                          Doe het niet man. Doe het niet.
                          Wij bekijken het dan ook als een humoristisch programma hé

Comment

Damn, gemist ...

Op autokenner.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                              Op autokenner.be
                              Volgende week zal het ook lachen worden

Comment

• Oef eindelijk, na dagen (zeg maar weken) alle info ivm het detailen van een wagen hier op het forum te hebben gelezen, proberen te begrijpen en te ontleden is het er eindelijk van gekomen.

Deze namiddag eens langsgeweest bij wax-it met mijn "verlanglijstje";

Ondanks dat ik hier via de forumleden al heel wat nuttige info (waarvoor dank) had bijeengesprokkeld moet ik eerlijk bekennen dat ik deze namiddag nog heb bijgeleerd .

Nu nog even wachten tot mijn "dapke" geleverd zal worden, nog een beetje zon erbij (om achteraf het resultaat te bewonderen), en hopen dat de theorie, de praktische kant zal bijstaan voor een mooi resultaat.

Aan de persoon van wax-it, chapeau voor de tijd en de uitleg.Zelfs mijn vrouwke was achteraf onder de indruk en geloof me , dat is ze niet rap zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beamer E91 Bekijk Berichten
                                  Oef eindelijk, na dagen (zeg maar weken) alle info ivm het detailen van een wagen hier op het forum te hebben gelezen, proberen te begrijpen en te ontleden is het er eindelijk van gekomen.

Deze namiddag eens langsgeweest bij wax-it met mijn "verlanglijstje";

Ondanks dat ik hier via de forumleden al heel wat nuttige info (waarvoor dank) had bijeengesprokkeld moet ik eerlijk bekennen dat ik deze namiddag nog heb bijgeleerd .

Nu nog even wachten tot mijn "dapke" geleverd zal worden, nog een beetje zon erbij (om achteraf het resultaat te bewonderen), en hopen dat de theorie, de praktische kant zal bijstaan voor een mooi resultaat.

Aan de persoon van wax-it, chapeau voor de tijd en de uitleg.Zelfs mijn vrouwke was achteraf onder de indruk en geloof me , dat is ze niet rap zenne
                                  Leuk om horen !

Sorry dat ik er zelf noet was om dag te zeggen, had een zeldzame vrij dag ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                    Ik kreeg ook rillingen toen ik het zag.
                                    ach 99% van de mensen wassen hun auto zo. Het is het einde van de wereld niet, zeker niet voor hun omdat ze de auto in de eerste plaats als een transportmiddel zien. Proper voor hun = het vuil is verwijderd van de lak. En die willen al zeker niet elke zondag een hele namiddag aan hun auto staan poetsen.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Iemand toevallig interesse in een 5l bus Valet Pro snow foam? Heb hier nog een volle staan en zou eigenlijk eens iets anders willen proberen na 2 jaar
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Jochen,

Die mag je voor mij opzij zetten ( ph-neutraal toch? ).
                                        Laat maar effe weten via pm wat het nog mag kosten

Comment

• U heeft pm.
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X