Ik dacht zo binnenkort eens m'n zomerwielen onder handen te nemen voor ik ze terug op m'n auto steek. Wat zijn de do's en vooral de don'ts? Wielen zijn OEM VW.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenContact opnemen met wax-it
Of moet ik daar nog een apart mailtje voor zenden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenBij deze.
Of moet ik daar nog een apart mailtje voor zenden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenIk zou graag ons lederen zetels eens willen behandelen.
Is Gliptone (cleaner / conditioner) een goed product of zijn er betere alternatieven?
Het betreft een zwart BMW interieur.
(het zijn toch die 2 aparte flesjes he! 1 cleaner en 1 conditioner)
grtz
Comment
-
Neen, het is belangrijk om het voedend product met mate te gebruiken. De Gliptone conditioner is redelijk dik waardoor het even duur voor die mooi in het leer trekt. Als je er teveel gebruikt blijft er dus steeds een laag opliggen die dan inderdaad te nat/vet kan lijken.
Mocht dit toch het geval zijn is het voldoende om er even met een licht vochtig doekje over te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenNeen, het is belangrijk om het voedend product met mate te gebruiken. De Gliptone conditioner is redelijk dik waardoor het even duur voor die mooi in het leer trekt. Als je er teveel gebruikt blijft er dus steeds een laag opliggen die dan inderdaad te nat/vet kan lijken.
Mocht dit toch het geval zijn is het voldoende om er even met een licht vochtig doekje over te gaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk denk dat ICM het over de reiniger heeft...
Comment
-
Cleaner heb je de keuze uit een borsteltje, pad of een doek. Als ze niet te zwaar vervuild zijn heb je zeker geen nood aan een borsteltje.
Conditioner idd met een pad of een doekje.
Onder onze handleidingen staat er een stukje tekst met foto's over hoe je nu het beste je leder kan onderhouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenCleaner heb je de keuze uit een borsteltje, pad of een doek. Als ze niet te zwaar vervuild zijn heb je zeker geen nood aan een borsteltje.
Conditioner idd met een pad of een doekje.
Onder onze handleidingen staat er een stukje tekst met foto's over hoe je nu het beste je leder kan onderhouden.
http://www.wax-it.be/advies/handleidingen.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichtentnx, maar
idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenOk, dat je er daar wat meer gebruikt kan niet echt kwaad maar zorg dat je alles mooi afneemt met een doekje, anders trekt het vuil terug in het leder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenDus -in het kader van mijn vraag hierboven- echt nat wordt het leder nooit tijdens het reinigen?
Comment
-
Maar toch proberen te voorkomen dat er teveel vocht in de naden loopt. Als je de juiste verhouding hebt tussen cleaner en water krijg je een mooi schuimpje -< ideaal2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenIk heb hier al enkele maanden een bus APC van Poorboys. Zeer tevreden over dat spul, maar nu heb ik gezien dat er onderaan in die bus precies klonters liggen. Het lijkt wel ijs te zijn, maar die bus staat altijd warm binnen. Is dit normaal?
Comment
-
Iemand die dit product kent? Any good?
Mijn schoonpa heeft dat gekocht, kostte in ieder geval genoeg.. Is er wel content van. Maar meer dan een wax is dit niet zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenNog niemand dit voorgehad?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenHeb dat soms bij snow foam als het koud is of CG fabric clean dat wat bezinksel heeft als het lang heeft stilgestaan maar even schudden en het is weg. Kan volgens mij geen kwaad
Enfin, ik wou gewoon is weten of er nog mensen waren die die dit hadden voorgehad. Ik heb het nu overgekapt in een andere bus om zo de klonters eruit te halen.
Comment
Comment