Oorspronkelijk geplaatst door drxkz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic
Collapse
X
-
Aangezien ik geen nieuw topic wil aanmaken stel ik hier de vraag:
Kan iemand van jullie eens wat raad geven over welke producten ik het best zou aankopen om te beginnen met detailen. Ik heb al een paar keer gewerkt met een rotary, maar dan enkel wat polishen om terug het "blinkend" effect terug te krijgen. Ik heb geen ervaring met swirl removal. Ik zoek dus een machine, DAP500, 900 of een rotary (wat me aangeraden wordt)
en de benodigde pads met de producten. een polish, wax en producten om swirls weg te krijgen.
mvg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenAangezien ik geen nieuw topic wil aanmaken stel ik hier de vraag:
Kan iemand van jullie eens wat raad geven over welke producten ik het best zou aankopen om te beginnen met detailen. Ik heb al een paar keer gewerkt met een rotary, maar dan enkel wat polishen om terug het "blinkend" effect terug te krijgen. Ik heb geen ervaring met swirl removal. Ik zoek dus een machine, DAP500, 900 of een rotary (wat me aangeraden wordt)
en de benodigde pads met de producten. een polish, wax en producten om swirls weg te krijgen.
mvg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenStuur een mailtje naar info@wax-it.be en we helpen je op weg!
Comment
-
Welk product is het meest aangeraden om remstof van velgen te verwijderen ?
Bij men 1 serie blijven er na het wassen altijd kleine zwarte stippen remstof achter op alle velgen.
Met klei zijn ze wel te verwijderen maar is telkens opnieuw een heel werk om alles weg te krijgen.
Zijn er reinigers die dit kunnen verhelpen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverWizard Bekijk BerichtenWelk product is het meest aangeraden om remstof van velgen te verwijderen ?
Bij men 1 serie blijven er na het wassen altijd kleine zwarte stippen remstof achter op alle velgen.
Met klei zijn ze wel te verwijderen maar is telkens opnieuw een heel werk om alles weg te krijgen.
Zijn er reinigers die dit kunnen verhelpen ?
Komen ze telkens vrij snel terug? Welke velgenreiniger gebruik je nu?
Indien ze wekelijks terug komen, zelf na kleien kan een mildere velgenreiniger en betere remblokjes al veel doen. Gloss-it Wheel Gel bvb.
Zijn ze echt hardnekkig en moeilijk te verwijderen moet je uitkijken naar Wolfs De-Ironizer. Dit komt normaal deze week bij ons en verwijdert alle hardnekkige metalen deeltjes en remstof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBert, Tom, .. vul jullie voorraad eens wat aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWat kom je tekort? Of waarop wacht je?
- Blackfire Fine Cut Metal Polish
- Blackfire Clay Lubricant
- Blackfire Poly Clay II
- Melody Clear Wash Bucket (2x)
Er zit trouwens nog een foutje in de website: http://wax-it.be/component/content/a...producten.html
Als je op de afbeelding van "Alle producten" klikt, ga je naar een pagina die niet bestaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEr zit trouwens nog een foutje in de website: http://wax-it.be/component/content/a...producten.html
Als je op de afbeelding van "Alle producten" klikt, ga je naar een pagina die niet bestaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenKomen ze telkens vrij snel terug? Welke velgenreiniger gebruik je nu?
Indien ze wekelijks terug komen, zelf na kleien kan een mildere velgenreiniger en betere remblokjes al veel doen. Gloss-it Wheel Gel bvb.
Zijn ze echt hardnekkig en moeilijk te verwijderen moet je uitkijken naar Wolfs De-Ironizer. Dit komt normaal deze week bij ons en verwijdert alle hardnekkige metalen deeltjes en remstof.
Bij elke wasbeurt staan de velgen opnieuw vol zwarte stippen die er niet af gaan met de poorboys shampoo.
Velgenreiniger heb ik al meguiars (Hot Rims All Wheel Cleaner) geprobeerd, maar die helpt zo goed als niets.
Heb de velgen ook al eens ingesmeerd met poorboys wax voor de lak maar dat heeft ook niet veel geholpen.
Mss volstaat insmeren met poorboys wheel sealant ?
Op men civic met ferodo ds2500 remblokken had ik dit probleem helemaal niet, bmw gebruikt wel vuile remblokken blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenJa, die BMW remblokken zijn echt wel een pest op dat vlak !
Hoe gebruik je de velgenreiniger juist ? En zijn het fijne stipjes of zijn het grotere stippen ?
Ik heb snel even 2 foto's gemaakt met de gsm, tis niet zo duidelijk.
De spaken gaan probleemloos proper, het is beneden op de vlakke kant dat er overal stipjes achterblijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZijn ze echt hardnekkig en moeilijk te verwijderen moet je uitkijken naar Wolfs De-Ironizer. Dit komt normaal deze week bij ons en verwijdert alle hardnekkige metalen deeltjes en remstof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverWizard Bekijk BerichtenZoals op de fles beschreven staat, inspuiten, even laten trekken en dan afspoelen met water.
Ik heb snel even 2 foto's gemaakt met de gsm, tis niet zo duidelijk.
De spaken gaan probleemloos proper, het is beneden op de vlakke kant dat er overal stipjes achterblijven.