De knapste foto van je wagen die ik al gezien heb. Blinkt extreem
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dodo juice Diamond white
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenkan dit ook op zilvergrijze kleur?Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten@ izzy : jaOorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtenzou dit ook goed zichtbaar zijn op licht grijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAap.
Ik was zodanig verschoten van het resultaat (1ste foto) dat ik niet verder heb gekeken en direct de vraag stelde.
Aanschaffen die handel.
Comment
-
Ik heb me de DODO JUICE DIAMOND WHITE aangeschaft, ik ben van plan hem dit weekend aan te brengen.
Ik lees hier dat dit product dient aangebracht te worden met de (blote) hand?
Hoe gaat dit in zijn werk? of mag ik evengoed een German Applicator Pad gebruiken?
Hoelang laat je de wax harden?
Afnemen met microvezeldoek?
Graag een beetje info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenIk heb me de DODO JUICE DIAMOND WHITE aangeschaft, ik ben van plan hem dit weekend aan te brengen.
Ik lees hier dat dit product dient aangebracht te worden met de (blote) hand?
Hoe gaat dit in zijn werk? of mag ik evengoed een German Applicator Pad gebruiken?
Hoelang laat je de wax harden?
Afnemen met microvezeldoek?
Graag een beetje info
Ik doe het zelf ook steeds met een german applicator of met een concours applicator.
Het enige wat je moet doen is de applicator wat warm maken. wrijf er wat met je handen over. Dan kan je de pad beter laden.
Daarna is het de kunst van hem mooi evenredig (en niet te dik) aan te brengen.
Een half uurtje laten curen en dan afwrijven met een microvezel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHoeft niet met de hand hoor.
Ik doe het zelf ook steeds met een german applicator of met een concours applicator.
Het enige wat je moet doen is de applicator wat warm maken. wrijf er wat met je handen over. Dan kan je de pad beter laden.
Daarna is het de kunst van hem mooi evenredig (en niet te dik) aan te brengen.
Een half uurtje laten curen en dan afwrijven met een microvezel
Comment
Comment