Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dual action poliermachine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vanwege de problemen met de G220 ben ik ook op zoek gegaan naar alternatieven.
    De G220 was op zich een hele leuke machine voor de startende detailer, maar helaas zaten er enkele fouten in het ontwerp. Deze heb ik dan volledig ook uit het assortiment gehaald.

Waar ben ik nu op uitgekomen:

Excentrische machine van TS24 (DAS-6)
    Excentrische machine van Flex (XC 3401), krachtiger, sterker en tussen excenter / rotary in
    Roterende machine van TS24

Deze heb ik sinds vandaag ook opgenomen in onze webshop zodat we het aanbod compleet kunnen maken:

Comment

heb me daar net de DAP 500 bij wax it besteld se, ben eens benieuwd naar de machine, ik hoop dat ik hem volgende week in men bezit heb

Comment

khoop de dap500&pads volgende week te bestellenmoet nog een klein gaatje van 60 euro opvullen voor bestelling, en als student is dat niet makkelijk op een week

Comment

Misschien voor sommige interessant, zaterdag 20/12 geeft ik 10% korting voor alle orders die bij mij worden geregistreerd en opgehaald

Er wordt vanavond nog een nieuwsbrief verstuurd daaromtrend.

PS: Ik hoop dat dit niet als reclame wordt beschouwd. Ik deel enkel mee

Comment

't gaat om bestellingen die die dag geplaatst en afgehaald worden?
            Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
              't gaat om bestellingen die die dag geplaatst en afgehaald worden?
              Het gaat om bestellingen die die dag bij mij besteld en afgehaald worden.

Er zijn nl. een aantal beperkingen op de korting. bvb op een kit zit al 10% korting. Ik kan geen extra 10% korting mee geven daarbovenop. Als iedereen via de site met een kortingcode kan bestellen is het op dit moment moeilijk omdat degelijk te beheren ...

Dat komt er wel aan.

Daarom heb ik het nu zo opgelost. Bestellingen die je bij mij komt plaatsen op zaterdag hebben een korting.

Comment

hmpf, 250 km rijden heen en terug, bwaah dan kost de diesel mij evenveel asdak zou uitsparen met die 10% korting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Neen hoor, is een boodschap van algemeen nut

Comment

Mailing is net vestuurd

Ik hoop dat hij wat leuk is ... als er opmerkingen zijn, ik hoor het graag

Ik hoop nu alleen maar dat er niet TE VEEL volk op afkomt ... mijn gebuurs doen mij dood

Iemand zin in een glaasje ? Wat stellen jullie voor ?

Comment

Misschien voor sommige interessant, zaterdag 20/12 geeft ik 10% korting voor alle orders die bij mij worden geregistreerd en opgehaald

Er wordt vanavond nog een nieuwsbrief verstuurd daaromtrend.

Geen reclame maar het werkt wel ! Net de DAP500 aangeschaft nu elke dag kijken of ze al geleverd is !

Comment

Mailing is net vestuurd

Ik hoop dat hij wat leuk is ... als er opmerkingen zijn, ik hoor het graag

Ik hoop nu alleen maar dat er niet TE VEEL volk op afkomt ... mijn gebuurs doen mij dood

Iemand zin in een glaasje ? Wat stellen jullie voor ?

kan jammer genoeg niet komen, is me wat ver en heb druk leven momenteel nu er een 2de spruit gaat bijkomen
                        bert mss een andere kleur gebruiken dan dat grijs voor de wastips, ik krijg het amper gelezen of ik moet men laptop in alle mogelijke standen wringen maar voor de rest een mooie actie.
                        ik zou wel eens willen afkomen hoor maar dat gaat er voor het eerst niet in zitten.
                        grtz boom

Comment

mmm handige tips bij de nieuwsbrief, alleen is de hogedrukreiniger kappot en een foamgun heb ik niet zal dan maar voor volgend jaar worden

Comment

Gaat goed met de DAP500 hier! Gefeliciteerd met de aanwinst in je shop Bert!

Daar zou Bart een voorbeeld aan kunnen nemen. (DAP500 ipv de TS24 machine )

Comment

...en dan allemaal hetzelfde product gaan aanbieden, lang leve de keus voor de klant

Die TS24 machines gaan als warme broodjes mag ik wel zeggen. Ook de fanatiekere gebruiker meldt volle tevredenheid en (klop klop) alles zonder defecten, dat was met de G220 wel anders

Comment

tijd voor een nieuw werkwoord: DAPPEN
                                ik DAP
                                jij DAPT
                                hij/zij DAPT
                                wij DAPPEN
                                zij DAPPEN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichten
                                  tijd voor een nieuw werkwoord: DAPPEN
                                  ik DAP
                                  jij DAPT
                                  hij/zij DAPT
                                  wij DAPPEN
                                  zij DAPPEN
                                  Je bent nog een hele resem tijden vergeten ook

Comment

Al een geluk dat ik niet meegedaan heb aan "het groot dictee der Nederlandse taal"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                                      ...en dan allemaal hetzelfde product gaan aanbieden, lang leve de keus voor de klant
                                      Niet helemaal hetzelfde het Bart, de DAP500 is straks qua marketing (en wellicht ook korting) veel interessanter voor je. Komt in het voorjaar een complete advertentiecampagne met de dealers erin vermeld. In Belgische en Nederlandse bladen.

Comment

kan niet wachten om te gaan DAPPEN

Comment

En nu moeten jullie uit nieuwsgierigheid eens gaan Googlen op Krauss DB-5200 , nog een kloon van de G220
                                          Last edited by megane_cc; 19/12/2008, 13:02.

Comment

Working...
                                          X