en dat nog aan een scherpere prijs als dap , 124€ en is volgens mij krak dezelfde machine als de rest.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
dual action poliermachine
Collapse
X
-
Uiterlijk misschien wel wat niet wil zeggen dat het innerlijke hetzelfde is hé, bij de DAP wordt er beweerd (en wie ben ik om daaraan te twijfelen) dat de as van de machine zou versterkt zijn wat niet beweerd wordt bij de overige klonen!
Ben ik even blij dat ik al in het bezit van een poetsmachine ben(G220 waar ik nog steeds tevreden over ben), als ik nu zou moeten kiezen zou ik het begot niet weten !Last edited by megane_cc; 19/12/2008, 18:54.
Comment
-
tja dat is een goede vraag, ik heb de kit met pads besteld, omdat ik de poorboys producten al heb en ik ben daar vrij tevreden over, ik heb nog niet met blackfire gewerkt maar dit zou ook heel goed moeten zijn, ik ga ze volgende keer wel eens bestellen denk ik, maar om te beginnen zou ik u poorboys aanraden, deze producten zijn makkelijk te verwerken en goed van prijs. ik weet niet wat de rest hier vind, maar ik heb al dikwijls gelezen dat blackfire iets moeilijker te verwerken is. maar het is wel een uitstekend product.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stof Bekijk BerichtenIk zie dat je het polierapparaat op wax-it.be kunt bestellen in combinatie met een Blackfire-kit, ofwel in combinatie met een Poorboys-kit.. Welke is het verschil tussen beide producten? Welke zouden jullie aanbevelen?
mvg
Dit wil echter niet zeggen dat ze niet werken op de medium tot zachte lakken van andere merken.
Het voordeel is dat ze sneller resultaat geven in correctie. Het nadeel is dat je al wat moet weten hoe ermee te werken.
Als je enkel jou recente BMW, VAG, Mercedes wil gaan polijsten zou ik je blackfire aanraden.
Wil je verschillende wagens gaan polijsten zou ik de poorboys aanraden om dat je meer diversiteit hebt in de polishes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMailing is net vestuurd
Ik hoop dat hij wat leuk is ... als er opmerkingen zijn, ik hoor het graag
Ik hoop nu alleen maar dat er niet TE VEEL volk op afkomt ... mijn gebuurs doen mij dood
Iemand zin in een glaasje ? Wat stellen jullie voor ?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenNiet echt leesbaar helaas ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door big boom Bekijk Berichtenik heb net men DAP aangekregen se, nu kan ik beginnen te dappen, ben wel benieuwd naar de resultaten.
Wat is dappen, is dat zoals swaffelen???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenWat is dappen, is dat zoals swaffelen???
Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichtentijd voor een nieuw werkwoord: DAPPEN
ik DAP
jij DAPT
hij/zij DAPT
wij DAPPEN
zij DAPPEN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door big boom Bekijk Berichtenik heb net men DAP aangekregen se, nu kan ik beginnen te dappen, ben wel benieuwd naar de resultaten.
Comment
-
Ik ben van plan me ook een machientje aan te schaffen als beginnende detailer.
Wat is het verschil/beste tussen:
- de DAP500 D/A
en de
- TS24
graag jullie mening !
En ook graag wat meer uitleg ivm de pads en pasta's die je er best bij koopt;
Poorboys, 3M, ...
Help, want ik zie door het bos de bomen niet meer ze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIk ben van plan me ook een machientje aan te schaffen als beginnende detailer.
Wat is het verschil/beste tussen:
- de DAP500 D/A
en de
- TS24
graag jullie mening !
En ook graag wat meer uitleg ivm de pads en pasta's die je er best bij koopt;
Poorboys, 3M, ...
Help, want ik zie door het bos de bomen niet meer ze...
Ik zou je het aanraden in combinatie met poorboys, héél eenvoudig in gebruik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk BerichtenEn nu moeten jullie uit nieuwsgierigheid eens gaan Googlen op Krauss DB-5200 , nog een kloon van de G220
Ik was eerst van plan bij Wax-it een DAP500 te bestellen maar ik zag in zijn webwinkel dat hij niet meer op voorraad was ! En heb hem zaterdag nodig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk heb een kit liggen met pads en polishes.
Ik zou je het aanraden in combinatie met poorboys, héél eenvoudig in gebruik
gr
Comment
Comment