Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wegwerken krassen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wegwerken krassen

Misschien is er al een topic over maar hoe kan ik het best krasen wegwerken.

Het zijn krassen gemaakt door de hond die op de motorkap van de wagen is gesprongen. Tevens zijn er krassen op de bumper (kunststof).

Hoe diep zijn de krassen?Is alle verf weg?

Comment

WD40

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijntjeraes Bekijk Berichten
        Hoe diep zijn de krassen?Is alle verf weg?
        De krassen zijn niet echt diep maar je ziet ze wel duidelijk

Comment

wax on, wax off.... goei polier machien kopen en simonis.
          Of langs een garage gaan en laten doen, die kosten vallen doorgaans nogal mee...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
            wax on, wax off.... goei polier machien kopen en simonis.
            Of langs een garage gaan en laten doen, die kosten vallen doorgaans nogal mee...
            Dat zeker niet doen. Zoiets moet je laten doen door iemand die er wat van kent. Een detailer dus. Wax-it en Custom Car Cleaning van het forum zijn wie je moet hebben. Zelf zou ik er niet aan beginnen als je er totaal niets vanaf weet.

Edit: Kzie dat dat niet echt in de buurt is voor jouw...
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
              Dat zeker niet doen. Zoiets moet je laten doen door iemand die er wat van kent. Een detailer dus. Wax-it en Custom Car Cleaning van het forum zijn wie je moet hebben. Zelf zou ik er niet aan beginnen als je er totaal niets vanaf weet.

Edit: Kzie dat dat niet echt in de buurt is voor jouw...
              Idd. Weet je niemand in Limburg?

Comment

http://www.bert-polish.be/
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Heusden-Zolder........dat is een 45 minuten rijden vanaf hier

Misschien enkel foto's van de krassen zodat we al een iets gerichter antwoord kunnen geven?

Comment

Ook 10min van mijn thuis maar ik heb er geen zin in
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                      Ook 10min van mijn thuis maar ik heb er geen zin in
                      Allee Jochen toon eens uwe goede kant

Comment

Inderdaad zeg, kom aan, wat is dat nu voor een instelling

Comment

Ook ik had graag geweten of lichte krasjes 'manueel' weg gewerkt kunnen worden? Ik las op verschillende sites dingen zoals Command 4. Is dit aan te raden.
                          Het probleem is dat ik in 1 maand tijd al zo'n 8 krasjes in de flank heb door lompe mensen die hun deur gewoon open smijten in de parkeergarage.
                          Helaas heeft de Auris geen beschermstrips zoals de Corolla deze wel had.
                          Wagen is zilverkleurig. Krasjes zijn ondiep.
                          2009 Toyota Auris 'Edge' 1.4 D4-D
                          2006 Toyota Corolla 'Sportline' 1.4 D4-D

Comment

Als het echt lichte krasjes zijn kan je deze laten verdwijnen door handmatig de nieuwe Scratch-x of Ultimate Compound (Meguiars) toe te passen.

Blijf aub weg van Commandant , voor je het weet heb je doffe plekken in je lak !

Comment

Ik denk dat ik toch maar eens langs de garage of carrossier zal passeren.
                              Iemand enig idee wat het polieren kan kosten voor 2 deuren? Op elke deur zo'n 4 krassen.
                              Geen echt diepe krassen, vooral veroorzaakt door onvoorzichtige mensen die hun deur te ver open slaan.
                              Ik heb wel de indruk dat de verfdikte bij Toyota alsmaar afneemt, als je ziet hoe snel de Auris ook last heeft van steenslag.
                              Hoe vaak kan men polieren op hetzelfde oppervlak? 2x, 3x?
                              Tks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommy L Bekijk Berichten
                                Ik denk dat ik toch maar eens langs de garage of carrossier zal passeren.
                                Iemand enig idee wat het polieren kan kosten voor 2 deuren? Op elke deur zo'n 4 krassen.
                                Geen echt diepe krassen, vooral veroorzaakt door onvoorzichtige mensen die hun deur te ver open slaan.
                                Ik heb wel de indruk dat de verfdikte bij Toyota alsmaar afneemt, als je ziet hoe snel de Auris ook last heeft van steenslag.
                                Hoe vaak kan men polieren op hetzelfde oppervlak? 2x, 3x?
                                Tks
                                Is afhankelijk van de lakdikte en de manier waarop er gepolierd moet worden; vb. polieren om lichte swirls te verwijderen of polieren om zwaardere lakbeschadigingen weg te werken. Beiden hebben een andere invloed op de lakdikte.

Comment

Dan zal het in mijn geval onder de noemer 'zwaardere beschadiging' vallen. Het zijn alleszins geen swirls maar iets ergere krassen te noemen.
                                  Wss mag ik volgende maandag langs gaan.

Comment

Working...
                                  X