M'n velgen zijn bedekt onder verroeste metaalschilfers door een week met versleten remblokken rond te rijden, de schilfers die door het geschraap zijn ontstaan zijn nu "ingekoekt" in m'n velgen, valt zoiets nog te verwijderen of zijn ze om zeep?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Velgen hardnekkig vuil
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenM'n velgen zijn bedekt onder verroeste metaalschilfers door een week met versleten remblokken rond te rijden, de schilfers die door het geschraap zijn ontstaan zijn nu "ingekoekt" in m'n velgen, valt zoiets nog te verwijderen of zijn ze om zeep?
-
Kleien lijkt me idd een goede optie. Ik zou ze eerst zo goed mogelijk reinigen met een sterke velgenreiniger en dan kleien. Een polish kan ook werken2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenZoek de ideale vriendin!!!
Comment
-
Even mijn vraag hier stellen ipv er speciaal een topic voor te openen.
@ alle velgenkenners :
Hou zouden jullie zulke velgranden behandelen ?
(Volgens de info welke ik heb ontvangen van de eigenaar is het 0,0 borduurschade maar enkel van buiten te staan en wellicht hebben de velgen maar af en toe eens een onderhoudje gekregen)
Schade is enkel op de velgrand, niet op het hart van de velg, ik heb enkel deze foto..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door necropolis Bekijk BerichtenEven mijn vraag hier stellen ipv er speciaal een topic voor te openen.
@ alle velgenkenners :
Hou zouden jullie zulke velgranden behandelen ?
(Volgens de info welke ik heb ontvangen van de eigenaar is het 0,0 borduurschade maar enkel van buiten te staan en wellicht hebben de velgen maar af en toe eens een onderhoudje gekregen)
Schade is enkel op de velgrand, niet op het hart van de velg, ik heb enkel deze foto..
Ik vermoed dat je de velgrand zal moeten laten bijwerken bij een velgenhersteller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Ik krijg dit niet meer weg.
Daarna zou ik Jeffs Werkstaat Prime Strong gebruiken om de velgen te reinigen en een poorboys wheel sealant gebruiken om ze dan te beschermen zodat je dit minder snel voorhebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDit kan je PERFECT met klei verwijderen
Daarna zou ik Jeffs Werkstaat Prime Strong gebruiken om de velgen te reinigen en een poorboys wheel sealant gebruiken om ze dan te beschermen zodat je dit minder snel voorhebt
Comment
-
Ik krijg dit niet meer weg.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Ik krijg dit niet meer weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHadden we bij de E ook, wat velgenreiniger van de bandenboer erop gespoten, paar minuutjes laten inwerken en gewoon afvegen
Vorige zaterdag nog gezien op de wagen van een klant
Golf V GTI van 3 jaar oud ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIdd, en de helf van uw vernis is ook mee en is dof
Comment
Comment