Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Krasje op de lak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Krasje op de lak

Sinds twee maanden heb een een nieuwe zwarte 1-serie.
    Alleen gisteren heb ik hem gewassen en na het drogen zaten er heel veel kleine krasjes. Ik denk dat er een zandje in mijn handschoen heeft gezeten en niet eruit is gegaan door het schone water zelf heb ik de auto laten behandelen met een protech behandeling.

Weet iemand op een goede manier hoe ik dit weg krijg?
    Ik baal hier ontzettend van!

Oorspronkelijk geplaatst door m.adegeest Bekijk Berichten
    Alleen gisteren heb ik hem gewassen en na het drogen zaten er heel veel kleine krasjes. Ik denk dat er een zandje in mijn handschoen heeft gezeten en niet eruit is gegaan door het schone water zelf heb ik de auto laten behandelen met een protech behandeling.

Kan helaas geen raad geven. Ik baal ook van krasjes en daarom neem ik mijn wagen altijd in een lichte kleur ... hoe mooier ook een donkere kleur mag zijn.
    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

De enige manier om krasjes te verwijderen / aan te pakken is polijsten. Gezien de harde (vernis)lak van BMW komt dit in de praktijk erop neer dat je handmatig niet genoeg warmte gaat creëren om in de lak te komen en om überhaupt de abressives in je polijstmiddel goed af te breken. DIt zal dus machinaal moeten gebeuren.

Comment

dus eigenlijk de krasjes gewoon laten zitten.. en als hij misschien een jaar oud is en nog meer krasjes heeft.. dan is een keer goed laten poetsen door een prof. bedrijf?

Comment

Als je nu de krasjes niet al te storend vindt is het inderdaad een goede optie om hem dan eens deftig te laten detailen. Daarna aan de hand van enkele adviezen en eventueel wijzigingen qua techniek (correct wassen, drogen, correcte accessoires e.d.) de auto zelf bijhouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door m.adegeest Bekijk Berichten

Misschien even bij protech horen ... geven zij normaal geen "garantie"

Na een ProTech behandeling krijgt u een onvoorwaardelijk glansgarantie.
            http://www.protech.nl/Pages/behandeling/garantie.aspx
            Nee serieus, ik sluit me aan bij wat CCC zegt

Comment

Bert, kerel.....ik schrok me dood

Comment

Bert,dat is iets voor u hè,ne zwarte 1 serie ne collega.

Comment

krasjes

als je idd krasjes hebt is het best bij een protech dealer langs te gaan begin zelf niet met eigen spullen het zal meer slecht dan goed doen aan je protech laag

groetjes protech turnhout

Comment

Wat houdt dat eigenlijk juist in, die Protech laag?
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      Misschien even bij protech horen ... geven zij normaal geen "garantie"

Nee serieus, ik sluit me aan bij wat CCC zegt
                      btw, onlangs kreeg ik een brief van protech in gent dat zij nu een nieuwe naam hebben en andere producten gebruiken?

Comment

krasjes

voor jochem kijk gewoon ff op www.protechbenelux.com
                        voor speedman protech gent idd die zijn sinds kort met eigen product op de markt maar weet niet juist wat het is ?

Comment

Working...
                        X