Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Over hogedrukreinigers gesproken, ik heb een Karcher met een ingebouwd zeepreservoir. Ik lees soms over die befaamde foamguns maar kan ik die snow foamvloeistof ook niet in het zeepreservoir van de Karcher gieten en de wagen daarmee inspuiten of is die vloeistof te agressief voor erin te kappen?
Over hogedrukreinigers gesproken, ik heb een Karcher met een ingebouwd zeepreservoir. Ik lees soms over die befaamde foamguns maar kan ik die snow foamvloeistof ook niet in het zeepreservoir van de Karcher gieten en de wagen daarmee inspuiten of is die vloeistof te agressief voor erin te kappen?
Ik heb er ook zo ene....dat reservoir eenmaal gebruikt en daarna van miserie de boel afgekoppeld....werkt langs geen kanten...koop een foam gun....
Ik gebruik nu dit van Karcher, maar ik ben er ook n og niet echt tevreden van, nog altijd meer water dan schuim....
BTW Bert ...over foam guns ; die Gilmour Foamaster Foam Gun, waarop moet je dat aansluiten ? Een tuinslang, of kan dit bevestigd worden op een Karcher lans ?
Ik gebruik altijd de hogedrukreiniger. Ik heb hem zo opgesteld dat ik enkel de darm moet aankoppelen en kraantje open en ik kan beginnen. Als je telkens de tuinslag moet uithalen en een verlengkabel dan is uw goesting al over voor ge begonnen zijt
Nog beter is een warmwaterkraan erbij, of thermostaatkraan, om hem aan te koppelen
Als je de druk iets hoger zet dan krijg je ook een beetje snowgun- effect.
Op de laagste stand (waar hij normaal moet op staan voor de zeep) geeft da idd niet veel effect.
Tuinslangen zijn horror, afrollen, aansluiten, dan begint dat te lekken enzo...
Gewoon een rubberke vervangen en tis weer in orde. Die van ons lekten ook regelmatig tot ik een aantal rubber ringen aan de aansluitingen vervangen heb en twas weer in orde
Comment