Kan je met een tuinslang voldoende zand, modder en vuil verwijderen of heb je hiervoor een hogedrukreiniger nodig om de wagen nadien correct te kunnen wassen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinslang of hogedrukreiniger?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMaar een hogedrukreiniger kan dus geen kwaad zolang je 30 cm afstand houdt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNee, in tegendeel. Je gaat het grootste deel van het vuil al verwijderen dus er blijft minde vuil over die schade kan maken bij het wrijven met je washmitt
Btw, weet jij in het Antwerpse een goede winkel waar je een washmitt en van die toestanden kan kopen? Ik zou doodgraag bij u in de winkel komen kopen maar ik vind het eigenlijk een beetje ver.
Comment
-
Je moet natuurlijk niet op 5 cm van je lak je hogedruk houden, maar als je er niet in overdrijft kan dat geen kwaad.
Toch niet bij een huis, tuin (en keuken) hogedrukreiniger. Als je er een hebt voor industriële toepassingen, dan blijf je best wat verder dan 30cm van je lak.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDus hoe dichter met de hogedruk hoe beter? Mijn vader verbiedt mij altijd om met de hogedruk de auto te poetsen 'omdat dat slecht is', tot zover zijn kennis over autopoetsen dus...
Btw, weet jij in het Antwerpse een goede winkel waar je een washmitt en van die toestanden kan kopen? Ik zou doodgraag bij u in de winkel komen kopen maar ik vind het eigenlijk een beetje ver.
Online bestellen hè2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenToch niet bij een huis, tuin (en keuken) hogedrukreiniger. Als je er een hebt voor industriële toepassingen, dan blijf je best wat verder dan 30cm van je lak.
Comment
-
Ik gebruik altijd de hogedrukreiniger. Ik heb hem zo opgesteld dat ik enkel de darm moet aankoppelen en kraantje open en ik kan beginnen. Als je telkens de tuinslag moet uithalen en een verlengkabel dan is uw goesting al over voor ge begonnen zijt2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk gebruik altijd de hogedrukreiniger. Ik heb hem zo opgesteld dat ik enkel de darm moet aankoppelen en kraantje open en ik kan beginnen. Als je telkens de tuinslag moet uithalen en een verlengkabel dan is uw goesting al over voor ge begonnen zijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenIK heb zo een model hangen dat vanzelf oprolt als je gedaan hebt. Heel handig. Aanrader
Ik kan u zeggen dat dat oprollen telkens een feest was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk had tot voor kort 50 meter tuinslang nodig om mijn auto te kunnen wassen.
Ik kan u zeggen dat dat oprollen telkens een feest was
Comment
Comment