Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinslang of hogedrukreiniger?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tuinslang of hogedrukreiniger?

Kan je met een tuinslang voldoende zand, modder en vuil verwijderen of heb je hiervoor een hogedrukreiniger nodig om de wagen nadien correct te kunnen wassen?
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Een tuinslang voldoet de truuk hoor

Comment

en met een tuinslang kan je na het wassen ook mooi "droogspoelen" (of je dat ook kan noemen ), dat gaat niet met een hoge-drukreiniger

Comment

en met een tuinslang kan je na het wassen ook mooi "droogspoelen" (of je dat ook kan noemen ), dat gaat niet met een hoge-drukreiniger
        'Afspoelen door een hoog volume water onder een lage druk'..........voor een mooie sheeting

Comment

I can walk the walk but cannot talk the talk

Comment

Comment

Maar een hogedrukreiniger kan dus geen kwaad zolang je 30 cm afstand houdt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Maar een hogedrukreiniger kan dus geen kwaad zolang je 30 cm afstand houdt?
                Nee, in tegendeel. Je gaat het grootste deel van het vuil al verwijderen dus er blijft minde vuil over die schade kan maken bij het wrijven met je washmitt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Nee, in tegendeel. Je gaat het grootste deel van het vuil al verwijderen dus er blijft minde vuil over die schade kan maken bij het wrijven met je washmitt
                  Dus hoe dichter met de hogedruk hoe beter? Mijn vader verbiedt mij altijd om met de hogedruk de auto te poetsen 'omdat dat slecht is', tot zover zijn kennis over autopoetsen dus...

Btw, weet jij in het Antwerpse een goede winkel waar je een washmitt en van die toestanden kan kopen? Ik zou doodgraag bij u in de winkel komen kopen maar ik vind het eigenlijk een beetje ver.

Comment

Je moet natuurlijk niet op 5 cm van je lak je hogedruk houden, maar als je er niet in overdrijft kan dat geen kwaad.

Toch niet bij een huis, tuin (en keuken) hogedrukreiniger. Als je er een hebt voor industriële toepassingen, dan blijf je best wat verder dan 30cm van je lak.
                    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Dus hoe dichter met de hogedruk hoe beter? Mijn vader verbiedt mij altijd om met de hogedruk de auto te poetsen 'omdat dat slecht is', tot zover zijn kennis over autopoetsen dus...

Btw, weet jij in het Antwerpse een goede winkel waar je een washmitt en van die toestanden kan kopen? Ik zou doodgraag bij u in de winkel komen kopen maar ik vind het eigenlijk een beetje ver.

Online bestellen hè
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                        Toch niet bij een huis, tuin (en keuken) hogedrukreiniger. Als je er een hebt voor industriële toepassingen, dan blijf je best wat verder dan 30cm van je lak.
                        Wij hebben er één van den Aldi dus dat zal geen probleem zijn.

Comment

Hier is het meestal tuinslang met een sproeikop op waardoor er wat meer druk op is. Zo een Gardena spul

Voor als em echt vuil is zoals nu bij dit weer gebruik ik de hogedrukreiniger

Comment

Ik gebruik altijd de hogedrukreiniger. Ik heb hem zo opgesteld dat ik enkel de darm moet aankoppelen en kraantje open en ik kan beginnen. Als je telkens de tuinslag moet uithalen en een verlengkabel dan is uw goesting al over voor ge begonnen zijt
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

wel oppassen dat je niet op de grond mikt en al de modder weer op uw wagen spat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                Ik gebruik altijd de hogedrukreiniger. Ik heb hem zo opgesteld dat ik enkel de darm moet aankoppelen en kraantje open en ik kan beginnen. Als je telkens de tuinslag moet uithalen en een verlengkabel dan is uw goesting al over voor ge begonnen zijt
                                Aan dat soort optimalisatieprocessen ga ik thuis binnenkort ook eens beginnen. Want ge verliest soms veel tijd gewoon met "opstellen en afbreken", zeker als er tuinslangen moeten opgerold worden edm.

Comment

IK heb zo een model hangen dat vanzelf oprolt als je gedaan hebt. Heel handig. Aanrader

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                    IK heb zo een model hangen dat vanzelf oprolt als je gedaan hebt. Heel handig. Aanrader
                                    Ik had tot voor kort 50 meter tuinslang nodig om mijn auto te kunnen wassen.

Ik kan u zeggen dat dat oprollen telkens een feest was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ik had tot voor kort 50 meter tuinslang nodig om mijn auto te kunnen wassen.

Ik kan u zeggen dat dat oprollen telkens een feest was
                                      Kan ik mij wel voorstellen ja

Comment

Vooral omdat die rollen die zogezegd 50m kunnen bevatten eigenlijk gemaakt zijn voor 25 meter, en vanaf dan begint de miserie als ge niet met mathematische precisie dat ding hebt opgerold

Comment

Working...
                                        X