Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinslang of hogedrukreiniger?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zo herkenbaar!

Tuinslangen zijn horror, afrollen, aansluiten, dan begint dat te lekken enzo...
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Gat in de markt : in navolging van de centrale stofzuiger aftakpunten in de woning, nu overal water snelkoppelingen voor uw tuinslang rond uw huis

Comment

Over hogedrukreinigers gesproken, ik heb een Karcher met een ingebouwd zeepreservoir. Ik lees soms over die befaamde foamguns maar kan ik die snow foamvloeistof ook niet in het zeepreservoir van de Karcher gieten en de wagen daarmee inspuiten of is die vloeistof te agressief voor erin te kappen?

Comment

Dat gaat gewoon niet werken. Om echt schuim te krijgen heb je echt die schuimlance nodig
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

't zou te schoon geweest zijn, snif .....

Comment

ja idd, maar zo'n grote investering is het niet hè... En tis leuk speelgoed
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                Gat in de markt : in navolging van de centrale stofzuiger aftakpunten in de woning, nu overal water snelkoppelingen voor uw tuinslang rond uw huis
                gewoon een tuinslang die automatisch oprolt is al meer dan genoeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichten
                  Over hogedrukreinigers gesproken, ik heb een Karcher met een ingebouwd zeepreservoir. Ik lees soms over die befaamde foamguns maar kan ik die snow foamvloeistof ook niet in het zeepreservoir van de Karcher gieten en de wagen daarmee inspuiten of is die vloeistof te agressief voor erin te kappen?
                  Ik heb er ook zo ene....dat reservoir eenmaal gebruikt en daarna van miserie de boel afgekoppeld....werkt langs geen kanten...koop een foam gun....
                  Ik gebruik nu dit van Karcher, maar ik ben er ook n og niet echt tevreden van, nog altijd meer water dan schuim....
                  Last edited by Gunther112; 27/11/2008, 21:53.

Comment

BTW Bert ...over foam guns ; die Gilmour Foamaster Foam Gun, waarop moet je dat aansluiten ? Een tuinslang, of kan dit bevestigd worden op een Karcher lans ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                      Ik gebruik altijd de hogedrukreiniger. Ik heb hem zo opgesteld dat ik enkel de darm moet aankoppelen en kraantje open en ik kan beginnen. Als je telkens de tuinslag moet uithalen en een verlengkabel dan is uw goesting al over voor ge begonnen zijt
                      Nog beter is een warmwaterkraan erbij, of thermostaatkraan, om hem aan te koppelen

Comment

Als je de druk iets hoger zet dan krijg je ook een beetje snowgun- effect.
                        Op de laagste stand (waar hij normaal moet op staan voor de zeep) geeft da idd niet veel effect.
                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Zal het de volgende keer es proberen met NXTshampoo om te zien hoeveel schuim em kan produceren

Comment

Zo herkenbaar!

Tuinslangen zijn horror, afrollen, aansluiten, dan begint dat te lekken enzo...
                            Gewoon een rubberke vervangen en tis weer in orde. Die van ons lekten ook regelmatig tot ik een aantal rubber ringen aan de aansluitingen vervangen heb en twas weer in orde

Comment

Wie kent er een goede 'foam gun' en waar kan ik die vinden ? en hij moet aanluitbaar zijn op een Karcher HDR

Comment

Wax-it heeft hem niet meer blijkbaar...
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

http://www.cleanyourcar.co.uk/washin.../prod_371.html

Wax-it heeft hem niet meer blijkbaar...
                                  Idd...'t Is daarom dat ik het hier vraag....

Comment

Heb net bij Wax-it de Gilmour-tuinslangversie besteld. Zeker dat ie de Karcherversie niet kan leveren?

Comment

Heb net bij Wax-it de Gilmour-tuinslangversie besteld. Zeker dat ie de Karcherversie niet kan leveren?
                                      Aaah...jij bent ermee weg...enkele dagen geleden stond die nog op zijn site, en daarstraks was ie plots verdwenen...

Comment

Een foamgun voor aan te sluiten op de Karcher hogedrukreiniger, Gunther112 ?

Ik heb wel deze in m'n aanbod: http://www.customcarcleaning.nl/?p=w...&prod_nr=12825
                                        Voor alle zekerheid ga ik even navragen of die ook op de Karcher HDR past en zo niet of ik aan een andere kan komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                                          Een foamgun voor aan te sluiten op de Karcher hogedrukreiniger, Gunther112 ?

Ik heb wel deze in m'n aanbod: http://www.customcarcleaning.nl/?p=w...&prod_nr=12825
                                          Voor alle zekerheid ga ik even navragen of die ook op de Karcher HDR past en zo niet of ik aan een andere kan komen
                                          Als een gewone tuinslang ook goed resultaat geeft, kan ik me natuurlijk ook met dit tevreden stellen....

Comment

Working...
                                          X