Volgens ik links en rechts al opgevangen heb (en gisteren ook nog van Wax-It) is de HD versie wel effectiever dan de tuinslangversie, echter wat mezelf betreft ga ik het eerst met de tuinslangversie uitproberen want die Karcher bovenhalen en aansluiten en nadien terug wegbergen is altijd een hele rompslomp waar ik tegen op zie. Mocht ik evenwel niet tevreden zijn van het resultaat met de tuinslang dan ga ik een vriend, die draaibank, freesmachine, enz... heeft, vragen om een koppelstuk te maken om de tuinslangversie aldus op de Karcher te kunnen gebruiken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinslang of hogedrukreiniger?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk BerichtenMocht ik evenwel niet tevreden zijn van het resultaat met de tuinslang dan ga ik een vriend, die draaibank, freesmachine, enz... heeft, vragen om een koppelstuk te maken om de tuinslangversie aldus op de Karcher te kunnen gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk ga er net bestellen.
Aangezien er weer gezonde interesse voor is neem ik er enkele op voorraad
Dus het is voor de snelle
Nu 1l Snowfoam gratis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichtenwax-it,
Hoe sluit je die aan op een karcher?
Is dat voor elk model, want ik heb een industriele van 400v die er 230 bar uitperst.
Geen grootwarenhuismodel dus.
als gij uw auto afspoelt met 230 bar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenZe staan online.
Nu 1l Snowfoam gratis
PM sent.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIK KOM KIJKEN!
als gij uw auto afspoelt met 230 bar
Maar, in combo met warm water is hij al wreed proper voor ik er met de spons over ga.
Comment
-
Die foam lances kunnen drukken aan tot 200bar. Zo'n Gilmour ding is leuk maar verwacht geen hopen schuim. Eerder schuimend water, maar het blijft leuk en ideaal als je met de tuinslag werkt2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Ik heb voor mijn thuisgebruik de lichtste karcher. Maar ik gebruik hem enkel voor de wagen. Eigenlijk is hij niet helemaal krachtig genoeg ,maar om bvb te foamen als pre wash is het ideaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenGat in de markt : in navolging van de centrale stofzuiger aftakpunten in de woning, nu overal water snelkoppelingen voor uw tuinslang rond uw huis
Comment
Comment