Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chroom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Chroom

Hallo,
    Ne maat van mij zijn auto heeft vooraan zijn wagen een rooster in chroom.
    Die wagen is niet voldoende onderhouden/gewassen geweest met als resultaat
    dat er veel ingebakken vliegjes in de chroom te zien zijn die je niet meer kan verwijderen met gewoon wasproduct. Nu is mijn vraag hoe je dit kan verwijderen?
    Grtz Olivier

met bug & tar remover fzoiets vinde in elke autowinkel wel, maar ofda ze goed zijn da weetek ni, zullen nog wel een paar poste na mij met een goed product

Comment

Probeer eens met "white spirit" en daarna met water afwassen.
      Vroeger ook nog gehoord van het met margarine of iets anders vettig te proberen.

Comment

Al eens aan chroompoets gedacht?
        Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
          Al eens aan chroompoets gedacht?
          Is chroompoets niet om de chroom te laten opblinken?

Comment

Zullen ook wel reinigingsmiddelen in de chroompoets verwerkt zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichten
              Zullen ook wel reinigingsmiddelen in de chroompoets verwerkt zitten.
              Ok, zullen we eens proberen!
              dankuwel voor de info

Comment

Zolang de vliegen niet ingevreten zijn moet je dat wel goedkrijgen.

Ik gebruik meestal Prime Strong van jeffs werkstatt (tja ), dat is een chemische cleaner en dat werkt altijd prachtig op alles wat chroom is op een wagen.

Dat haalt alle oxidatie en kalkplekken steeds weg en laat een prachtig frisse look na. Het geeft ook een lichte beschermlaag voor de toekomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Zolang de vliegen niet ingevreten zijn moet je dat wel goedkrijgen.

Ik gebruik meestal Prime Strong van jeffs werkstatt (tja ), dat is een chemische cleaner en dat werkt altijd prachtig op alles wat chroom is op een wagen.

Dat haalt alle oxidatie en kalkplekken steeds weg en laat een prachtig frisse look na. Het geeft ook een lichte beschermlaag voor de toekomt
                  Wel, het probleem is juist dat de vliegjes er wel ingevreten zijn, en dan vraag ik me af of je dit wel kan wegkrijgen met een chroompoets...

Comment

Working...
                  X