Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bodemreiniging na winter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
    Even info-flash:
    Het IS nog steeds winter...
    Idd. Nu heeft het nog maar weinig zin alles al in detail te gaan.

Ikzelf foam wel al in de wielkassen en onder de uitlaat. Dat neemt als een groot deel van het zout en wintervuil weg, en dat zorgt er ook voor dat het niet kan "opstapelen"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
      fosse= de afwatering, de goot

Interessant topic, maar ik vind het wegspuiten met hogedruk persies wel voldoende.. ik heb geen bak van 30.000€ en ga'm ook geen eeuwigheid houden..
      Een "fosse" is een werkput voot aan auto's/ vrachtwagens e.d. te werken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
        Even info-flash:
        Het IS nog steeds winter...
        Heb je dat helemaal op je eentje ontdekt of heb je hulp gekregen?
        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Mag de APC ook op het lak vd wagen?

Comment

APC zal de wax van je lak halen. Beter niet dus.
            Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
              Heb je dat helemaal op je eentje ontdekt of heb je hulp gekregen?
              Ja nee ik heb eerst nog een smske gestuurd naar Eddy de Mey.. ik wou echt zeker zijn...!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorn devilder Bekijk Berichten
                tsja vind het ook raar dat je geen van die "detailers" daar een woord over hoort reppen eigenlijk terwijl dat veel belangrijker is dan een blinkende carrosserie als je je wagen lang goed (en mooi) wil houden...
                Tja, een garagist vraagt ook niet wat je vanavond wilt eten, terwijl dat ook belangrijk is... . Brood bij de bakker en vlees bij de slager zeggen ze wel eens. Het is idd wel belangrijk en de wielkasten worden altijd volledig gereinigd bij een detail, alsook alles wat in die kast hangt.

De onderkant van de auto detailen gaat er ook wat over imho, maar zoals ik reeds zie. Neem de hogedrukreiniger en zet je op je kniëen. Je kan dan eigenlijk al overal bij. Zeker als je hem opkrikt zoals wax-it al zei.

Misschien heb je hier nog iets aan: http://www.bilthamber.com/
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Wij hebben garage onder 't huis. Dus, ik zet mijn auto steeds met het snoetje net over het hoogste punt van het bergske en kan dan zo al redelijk goe bij veel zaken onderaan om af te spuiten. Eventueel de auto ne keer draaien zodat ze dan met haar kontje over t bergske hangt.

Comment

De gazonsproeier onder de wagen schuiven en kraan opendraaien!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichten
                      De gazonsproeier onder de wagen schuiven en kraan opendraaien!
                      Of na de winter door de diepere plassen rijden Gemakkelijker en leuker! En misschien nog het meest effectief

Comment

Ik bind gewoon de spuit met plakband aan een lange stok ,kraan open en dan stok onder auto en spuiten maar!!!!!!

groetjes

Comment

Working...
                        X