Wie heeft tips buiten water/zeep om een tdi uitlaat nog eens goed te doen blinken ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tdi uitlaat opblinken ..
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door necropolis Bekijk BerichtenKoperpoets zou dit kunnen werken ?
Zeker, proberen zou ik zeggen.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenstaalwol "there is no substitute"
Een goed metaalpoets product doet al veel.
Ik gebruik altijd Metaseul. Te verkrijgen in elk grootwarenhuis of bij 'den drogist'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenStaalwol of een schuurspons zou ik niet meteen gaan gebruiken. Dat is toch iets te agressief en maakt snel kleine krassen. Tenzij je roest e.d moet gaan wegwerken.
Een goed metaalpoets product doet al veel.
Ik gebruik altijd Metaseul. Te verkrijgen in elk grootwarenhuis of bij 'den drogist'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenPersoonlijk ben ik fan van P21S Polishing soap. ...
1234Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Heb volgend product leren kennen toen ik de uitlaten van de motor wou blinkend houden: http://www.jr-wondersteen.com/ned/ (groene pot J&R wondersteen), schitterend product, moet wel de pot goed verstopt houden voor mijne halve trouwboek of ze is ermee ritsen om de inox in de koeken te poetsen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenPersoonlijk ben ik fan van P21S Polishing soap. Gebruik het tijdens elke wasbeurt, snel, handig en niet zo duur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAl updates ivm levering?
Heb gisteren alles binnen gekregen ...
Dus het komt eraan
Comment
Comment