Oorspronkelijk geplaatst door Benji_01
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
beginner's stuff
Collapse
X
-
-
Mag die tech 2.0 wax ook nog eens opnieuw aangebracht worden?
Ik heb een dikke maand geleden mn auto helemaal gdn met het 5 stappenplan van meq's.
Nu vroeg ik mij af of ik nu opnieuw enkel een waxlaag mag aanbrengen, want ben pas van plan om hem binnen een 2 maand volledig opnieuw te doen...
Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fox Bekijk BerichtenMag die tech 2.0 wax ook nog eens opnieuw aangebracht worden?
Ik heb een dikke maand geleden mn auto helemaal gdn met het 5 stappenplan van meq's.
Nu vroeg ik mij af of ik nu opnieuw enkel een waxlaag mag aanbrengen, want ben pas van plan om hem binnen een 2 maand volledig opnieuw te doen...
Bedankt!
Comment
-
Er zouden inderdaad lichte cleaners in verwerkt zitten maar van wat ik er van begrepen heb niet in die mate dat je vorige laag volledig gestript wordt. Hoe dan ook, zelf top ik altijd af met een pure wax zoals de M16 of zoals laatst met de collinite #915.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk BerichtenDe waffle weave drying towel van Poorboys is een derde groter dan de watermagneet van Meguiars en kost amper de helft ervan .
eventueel die PB WHite diamond erbij gooie?
Had geleze dat ie zn werk wel doet op van die grijze (lichtere kleure) lakke?
Comment
-
Yep, de white diamond is voor de lichtere kleuren, de tegenhanger Black Hole voor de donkere kleuren. Geen ervaring met de White diamond, met de Black hole daarentegen wel en die voldoet uitstekend in de zin van easy on, easy off, laat een mooie glans na en maskeert lichte swirls en dat zal de white diamond ook wel doen bij de lichtere kleuren.Last edited by megane_cc; 22/01/2009, 09:02.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
All white, silver, and light colours will shine like diamonds!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenNoobvraagje
Hier thuis hebben we een grijze, een blauwe en een zwarte auto. Na de examens ga ik deze 3 eens goed onderhanden nemen. Maar heb ik dan verschillende polishen en waxen nodig omdat ik met verschillende kleuren zit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenNoobvraagje
Hier thuis hebben we een grijze, een blauwe en een zwarte auto. Na de examens ga ik deze 3 eens goed onderhanden nemen. Maar heb ik dan verschillende polishen en waxen nodig omdat ik met verschillende kleuren zit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ponrow Bekijk Berichtenni speciaalOorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNee hoor. Het is gewoon zo dat ze iets of wat andere eigenschappen hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bruikbaar zijn op andere kleuren.
Comment
-
-
Nu de auto heeft al heeeel lang geen water gezien aangezien hij al zeer lang stilstaat.
Nu vrees ik dat ik met die 100g klei uit de Quick clay kit niet zal toekomen.
Ik heb hier al foto's gezien van auto's, een jaar oud en dat de klei toch wel zeer vervuild is bij motorkap alleen..
Kan ik eventueel met die poorboy's clay bar verder gaan..?
Mvg,
Comment
-
Jawel hoor, je komt normaal zeker toe met je klei! Knip die bar maar in drie stukken.Bolletje kneden, plat maken op je hand en kleien maar. Klei vuil......opnieuw kneden en plat maken en zo voort. Is je klei zo helemaal vuil geworden dat je geen proper stuk meer vind dan kun je eens een vers stuk nemen, maar normaal kom je ruimschoots toe met je kleiblokje. Wel kleiblokje niet laten vallen op de grond want dan is ie naar de vaantjes, het grondvuil zit erin en het risico op krassen is dan reeël!
Comment
Comment