Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik geloof niet in de reinigende kracht van white diamond, deze zal nooit een pure paintcleaner vervangen. Wil je bij Poorboys een reiniger vinden die tevens lichte swirls kan verwijderen dan kun je eventueel de SSR1 erbij nemen, deze kan later ook nog altijd machinaal gebruikt worden. Dan wordt het dus....kleien, SSR1, white diamond, tech 2.0. De deep crystal polish kan je dan wel weglaten van je lijstje.
En hoe meer merken je bekijkt hoe moeilijker de keuze wordt . Voor mezelf hou ik het op Meguiars, Poorboys en collinite, je moet ergens een lijn trekken, zeker als hobbyist. Het kost zo al geld genoeg.
Ik geloof niet in de reinigende kracht van white diamond, deze zal nooit een pure paintcleaner vervangen. Wil je bij Poorboys een reiniger vinden die tevens lichte swirls kan verwijderen dan kun je eventueel de SSR1 erbij nemen, deze kan later ook nog altijd machinaal gebruikt worden. Dan wordt het dus....kleien, SSR1, white diamond, tech 2.0. De deep crystal polish kan je dan wel weglaten van je lijstje.
Mooi resultaat, daar niks van, vraag is of je de swirls nu opgevuld hebt of verwijdert hebt. Ik kan ook zo'n resultaat bekomen op onze zwarte, alleen.... neem een ontvetter of isopropanoloplossing en veeg er eens over? De swirls zijn er voor het grootste deel terug. Pas op...ik breek dat product helemaal niet af hé, ik gebruik het zelf ook geregeld op de wagen, tenslotte kun je niet voor elke swirl of kras alles telkens bovenhalen, maar als reiniger zal het nooit de kracht hebben van een SSR1 bvb.
Is idd ook zo, ik weet ook niet wat voor cut die glazes hebben. Het blijven glazes hè, maar om de glans terug te brengen zijn ze schitterend. En ik denk dat de topicopener er heel blij mee gaat zijn als hij met de hand moet werken.
Mooi resultaat, daar niks van, vraag is of je de swirls nu opgevuld hebt of verwijdert hebt. Ik kan ook zo'n resultaat bekomen op onze zwarte, alleen.... neem een ontvetter of isopropanoloplossing en veeg er eens over? De swirls zijn er voor het grootste deel terug. Pas op...ik breek dat product helemaal niet af hé, ik gebruik het zelf ook geregeld op de wagen, tenslotte kun je niet voor elke swirl of kras alles telkens bovenhalen, maar als reiniger zal het nooit de kracht hebben van een SSR1 bvb.
Ze zijn helemaal niet weg ,want Blackhole bevat 0 korrel ...
Dus in dit geval is het enkel opgevuld.
Blackhole is heel goed voor wat het bedoeld is, opvullen.
Met de hand of machinaal kan je daar een prachtig resultaat mee bereiken, het resultaat blijft echter enkel tot blackhole weer weg is ...
Met een laagje wax of sealant kan je het nog even volhouden hoor, maar je moet gewoon weten dat je nooit gecorrigeerd hebt enkel gemaskeerd.
Black Hole is an easy on/off glaze with some cleaning and correction ability as well as fillers to help hide slight imperfections, swirls, and leave an exceptional glossy and slick finish that is ready to be topped by a wax or sealant.
Maar als je het machinaal gebruikt met een polishing pad dan heb je toch zowieso wat cut, niet?
Dat de swirls niet weg zijn weet ik ook, daarvoor zou het iets te makkelijk zijn. Maar volgens mij heb je toch echt wel wat cut om oxidatie en marring weg te werken? Of ben ik mezelf iets aan het wijsmaken?
Hm ja..'t was maar omdat ik trompet speel, en daar zijn veel fijne krasjes in, dus ik dacht, mss kan ik die ff wegwerke met scratchX omdat ik binnekort een concert heb en dan moet ze natuurlijk blinken..
Hm ja..'t was maar omdat ik trompet speel, en daar zijn veel fijne krasjes in, dus ik dacht, mss kan ik die ff wegwerke met scratchX omdat ik binnekort een concert heb en dan moet ze natuurlijk blinken..
Voor de krasjes aan de binnenkant giet je het product langs het mondstuk erin en beurtelings blaas en zuig je dan keihard erin zodat het product heen en weer geslingerd wordt in je toeter .
Laat maar weten hoe het afgelopen is na die behandeling .
Comment