Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dap 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dap 500

Ik ben aan het overwegen om me ne DAP500 aan te schaffen.
    Maar ik ben niet de handigste harry en ik wil ook gene schade aan onze voitures...

Er wordt wel vermeld dat het een zeer veilige machine is; maar hoe veilig is dat?
    Ik ben bv bang dat ik geen evenwichtig effect zal hebben, 'wolken' en ook de verf eraf te halen op 'plooien' (bv thv overgang motorkap naar spatbord)....
    Dat het effect beter kan zijn, snap ik maar gaat het vlugger?

Wie heeft er ervaring met deze machine en heeft ook geen 2 rechterhanden?

Ik overweeg om de machine te kopen in de blackfire-kit omdat ik reeds de zachte polish en de wax gebruik... Of is de poorboyskit beter?
    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
    Audi A3 Sportback Amibition 2013

mmm mss eerst wat oefenen op oude moterkap fzo dan? oefening baart kunst zekers?

Comment

Hoi Gtske, Don't worry, je moet echt wel heel heel heel erg de beest uithangen om met de dual action DAP500 (kopie van de G220) te stunten, Een rotary machine daarentegen is een ander verhaal en absoluut af te raden voor een beginner, maar daar gaat het hier nu niet over, maak je dus geen zorgen om je lak naar de vaantjes te helpen met de DAP! Wat wel het verschil kan maken is de hardheid van de verschillende machinepads in combinatie met de producten en het is dan ook altijd aangeraden om te starten met de lichtste pad en product en een testspot te maken want elke lak is verschillend in hardheid. Je moet dan ook niet enkel rekening houden met de prijs van de machine maar er komen ook nog een reeks pads bij die ook wel wat kosten. Zelf heb ik alle LCpads, op de grofste (de gele) na, dus de rode, zwarte, blauwe (deze drie zijn voor het verwerken van vloeibare wax, sealers, glazes), groen light, witte, groen heavy en oranje(deze vier zijn voor het verwijderen van swirls, krassen en paintdefects).
      Last edited by megane_cc; 29/01/2009, 22:11.

Comment

Gtske gewoon doen je kan niets verkeerd doen.

Comment

Working...
        X