Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zadelzeep is zowel voor zetels als voor stuurwielen dé perfekte oplossing.
Is sowieso ontwikkeld om vetresten te verwijderen en herstelt leder prachtig.
Mijn eigen voorkeurmerk is Stüben... in elke ruitersportzaak verkrijgbaar.
Ok, dit is een van de grootste misverstanden die er is. Het leder van een zadel is helemaal ander afgewerkt als het leder dat in auto's te vinden is !
Je mag het dus helemaal niet gaan vergelijken en zeker de producten van paarde zadels NIET in de wagen gebruiken.
Ik heb een klant dit zelf ook paard rijdt en dit heeft gedaan. Toen ik in zijn wagen plaatsnam gleed ik zo door de zetel tot op de vloer ! Die zetels waren spekglad geworden en blonken tegen de sterren op ...
Opnieuw het zijn 2 verschillende toepassingen van leder en héél verschilllend !
Hmmmm, als motorijder heb ik nogal de neiging om mijn lederen interieur steeds met ledermelk te behandelen.
dit geeft geen extra glans, maakt het ook niet glad, maar houdt het mooi soepel waardoor het niet gaat krakkeleren en het verwijderd alle plekken.
Het leukste ervan is dat het leer zo heerlijk ouderwets gaat ruiken! Echt heerlijk!
Omdat je anders het vuil gewoon gaat rondsmeren op je zetel ipv het te verwijderen. Het product kan vervolgens ook beter zijn werk doen.
Is een beetje als een auto waxen die niet gewassen is
Omdat je anders het vuil gewoon gaat rondsmeren op je zetel ipv het te verwijderen. Het product kan vervolgens ook beter zijn werk doen.
Is een beetje als een auto waxen die niet gewassen is
Comment