Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WAX-IT Demo Day: 21 Maart 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHeren, zijn jullie thuis?? Ik heb jullie een paar dagen een email gestuurd maar tot op heden nog geen antwoord ontvangen
Ik zit even achter met mijn mails en moet er me nog doorwerken. (blame de recente gezinsuitbreiding )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenKomt eraan hoor. (heb je mail gelezen)
Ik zit even achter met mijn mails en moet er me nog doorwerken. (blame de recente gezinsuitbreiding )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenKomt eraan hoor. (heb je mail gelezen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNog even geduld en die gezinsuitbreiding kan mee helpen mails beantwoorden
Als antwoord op de vraag: "Welke wax raadt u me aan op een rode wagen?" kwam er:
"vnee jqfdsmené- jdn e'
vdjhdne
'j ''gr5d'j'f)vvc!'42"éjdDSJezjz")vsjng(vksez
dz,z'')sdw=e,fezngvjds
f jfeklsà rj'"
Dus dan heb je 2 keer werk hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHij heeft al een geprobeerd, maar het was niet zo een succes.
Als antwoord op de vraag: "Welke wax raadt u me aan op een rode wagen?" kwam er:
"vnee jqfdsmené- jdn e'
vdjhdne
'j ''gr5d'j'f)vvc!'42"éjdDSJezjz")vsjng(vksez
dz,z'')sdw=e,fezngvjds
f jfeklsà rj'"
Dus dan heb je 2 keer werk hé
Comment
Comment