Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plafond & deurpanelen kunnen een beurt gebruiken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• plafond & deurpanelen kunnen een beurt gebruiken

Sinds ik een eigen wagen heb probeer ik deze in de best mogelijke conditie te houden. Aan de buitenkant lukt dit tot heden naar behoren. De binnenkant stofzuig ik wekelijks en dat ziet er allemaal wel goed uit. Mijn plafond (wit/beige) kan echter wel een grote onderhoudsbeurt gebruiken.

Ik vermoed dat de vorige eigenaar rookte, het plafond heeft veel vettige plekken (meestal aan de randjes) en ziet er gewoon grauw / vuil uit.

Ook de deurpanelen zijn onderaan wat belabberd van er altijd met de voeten tegen te komen. Zou ik hiervoor een trim restorer of dergelijke durven gebruiken?

K heb op het net wat zitten zoeken maar vind de info over het interieur cleanen ver onderdoen voor die over het exterieur. Wat ik wel vaak tegenkwam was dat men steeds een geheel paneel dient te doen. Voor het plafond lijkt dit me echter niet zo vanzelfsprekend

Even back in time :

Misschien is deze topic handig om eens door te nemen.

Voordat je een voedende dressing gaat aanbrengen voor de afwerking, is het belangrijk om de materialen goed te reinigen. Naast het feit dat ze schoon worden zal een dressing ook beter kunnen inwerken. Dit schoonmaken doe je bijvoorbeeld met een All Purpose Cleaner (APC) en een zacht borsteltje voor meer bite.

Ik ben alleen bang dat je toch het complete plafond zult moeten doen. Bij een auto waarin gerookt is verschiet je soms van het verschil. Op de onderste foto is de bekleding van het schuifdak weliswaar bèige en de rest grijs, maar het gedeelte na de B stijl naar achteren toe is nog niet schoon gemaakt.........mmmm

Succes !!

Comment

Working...
    X