Hallo allemaal,
voor de golf meeting eind deze maand wil ik mijn kar een hobbyistische full detail geven. Hierbij hoort ook het voeden van de rubbers en dergelijke afwerkingsstappen. Waar ik echter niet aan uit kan is dat je eerst alle stappen volgt (tot en met waxen) en dat je dan pas de rubbers gaat doen.
Moet je dan de lak van de wagen zelf niet afplakken zodat de lak/wax niet meteen beschadigd kan worden door de trim restorer? Op de ramen enz zal ook wel wat gemorst worden. Je kan dan de wagen gewoon opnieuw gaan wassen / afspuiten maar dan bestaat de kans toch ook dat je nieuwe swirls gaat maken?
Nog een laatste vraagje;
Wat doen jullie met de onderkant van deurpanelen. Bij mijn wagen bestaan deze uit een redelijk zachtte kunststof. Met de jaren zitten hier wat oppervlakkige krassen / vegen op die er toch niet af gaan met een interior shampoo / quick interior detailler
Welk product kan ik daarvoor het best gebruiken?
voor de golf meeting eind deze maand wil ik mijn kar een hobbyistische full detail geven. Hierbij hoort ook het voeden van de rubbers en dergelijke afwerkingsstappen. Waar ik echter niet aan uit kan is dat je eerst alle stappen volgt (tot en met waxen) en dat je dan pas de rubbers gaat doen.
Moet je dan de lak van de wagen zelf niet afplakken zodat de lak/wax niet meteen beschadigd kan worden door de trim restorer? Op de ramen enz zal ook wel wat gemorst worden. Je kan dan de wagen gewoon opnieuw gaan wassen / afspuiten maar dan bestaat de kans toch ook dat je nieuwe swirls gaat maken?
Nog een laatste vraagje;
Wat doen jullie met de onderkant van deurpanelen. Bij mijn wagen bestaan deze uit een redelijk zachtte kunststof. Met de jaren zitten hier wat oppervlakkige krassen / vegen op die er toch niet af gaan met een interior shampoo / quick interior detailler
Welk product kan ik daarvoor het best gebruiken?
Comment