Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste tips... van onwetende buren
Collapse
X
-
Ik stoor me er niet echt aan.
Die gast z'n 997 heeft amper 20 k en ziet er slechter uit dan mijn krel met 190k op de teller...
Gewoon laten in hun eigen wereld, dat doen wij toch ook ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk krijg eerder de klassieke opmerkingen ipv heel nuttige tips:
- wanneer doe je mijnen auto
- waar moet ik aanschuiven
- ge gaat er nog door zitten
- morgen is ie weer vuil
- ...
- zijt gij nu nog bezig
- wanneer mag ik de mijne brengen
- hier staat er ook nog ene
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIdd, ik gebruikte vroeger pure nafte...om het vet,olie en andere vuilen brol van m'n kartchassis te krijgenST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIdd, ik gebruikte vroeger pure nafte...om het vet,olie en andere vuilen brol van m'n kartchassis te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIs dat serieus ??? Heeft Protech je dreft aangeraden ?
Ik herinner me in elk geval dat de wagen heel makkelijk proper te krijgen was en zijn glans heel goed bewaarde. Was toch 5 jaar oud toen ik 'm verkocht heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIn feite hun eigen product, maar hij voegde er aan toe dat ik evengoed Dreft kon gebruiken aangezien die door hen aangebrachte (acryl ???)laag niet alleen verhindert dat er vogelstront en zout aan de lak vreet, maar dus ook verhindert dat Dreft de lak zelf zou opvreten.
Ik herinner me in elk geval dat de wagen heel makkelijk proper te krijgen was en zijn glans heel goed bewaarde. Was toch 5 jaar oud toen ik 'm verkocht heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIn feite hun eigen product, maar hij voegde er aan toe dat ik evengoed Dreft kon gebruiken aangezien die door hen aangebrachte (acryl ???)laag niet alleen verhindert dat er vogelstront en zout aan de lak vreet, maar dus ook verhindert dat Dreft de lak zelf zou opvreten.
Het is niet anders dan om het even welk ander product. 1 keer wassen met dreft (welke een ontvetter is ) en het is gegarandeerd compleet verwijderd.
Mijn hoofd eraf als dat niet zo is
Bovendien bevat dreft schuurkristallen om het vuil van borden los te schuren. Die kristallen laten massaal veel swirls achter !
De lak droogt door deze te ontvetten ook verschrikkelijk uit.
Dreft is zowat vijand nr.1 op het gebied van detailing !!!
Het enige waarvoor het kan gebruikt worden is om ZEKER te zijn dat net alle wax of sealant verwijderd is voordat je hem gaat detailen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOnze Xsara die regelmatig met drift en sponzen en zeemvellen wordt gewassen heeft nochtans veel minder swirls dan onze E die een pak voorzichtiger behandeld wordt
Nuja, is wel metallic rood vs uni zwart...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOnze Xsara die regelmatig met drift en sponzen en zeemvellen wordt gewassen heeft nochtans veel minder swirls dan onze E die een pak voorzichtiger behandeld wordt
Ge ziet ze minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenDe E op dezelfde manier als de Xsara wassen
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenCorrectie
Ge ziet ze minder
In de zon of onder fel licht vallen ze echt niet zo fel op als bij de E.
Zal idd door de metallic komen dat ze minder opvallen, maar ik heb ook al metallic auto's gezien die dof staan van de swirls, dus zo erg is het toch niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenBij mij:
"Kwasse maanen otto altaad mee geweun kèwd regewoatere zonder ziepe. Da est tbeste jongne, kdoe da al iel maan lieven azuu."Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenEigenlijk is het wraakroepend, uw auto wassen met drinkwater...Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Comment
Comment