Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste tips... van onwetende buren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Ik vroeg aan mijn dealer bij het laatste onderhoud om de wagen niet te wassen. "Dat is geen probleem, sommige andere klanten vragen dat ook en we hebben begrip daarvoor." .

Maw: weg met Renault
    Wassen ze die dan bij bmw?
    Hm, bij MB nog niet meegemaakt, ik doe hem wel zo proper mogelijk binnen, ik denk dan aan de mensen die er moeten aan werken, een propere is voor die mannen toch ook aangenamer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
      Wassen ze die dan bij bmw?
      Hm, bij MB nog niet meegemaakt, ik doe hem wel zo proper mogelijk binnen, ik denk dan aan de mensen die er moeten aan werken, een propere is voor die mannen toch ook aangenamer.
      Ik denk dat het ook afhangt van garage tot garage. In mijn huidige garage doen ze het niet in mijn vorige wel.

Comment

Ik lees hier net dat je de auto ook met APC kunt wassen? Klopt dit? En kan iemand mij misschien de twee emmer methode kort uitleggen?

Bedankt alvast
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          En kan iemand mij misschien de twee emmer methode kort uitleggen?

Bedankt alvast
          Je hebt 1 emmer voor je water met zeepsop, daar was je je auto mee en voordat je je spons (oei, sorry, waschmitt ) terug in het zeepsop duwt, spoel je hem even in de 2de emmer met zuiver water

Comment

Zonet mijn Renault gewassen met een spons !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
              Zonet mijn Renault gewassen met een spons !

oei oei oei oei, startte hij nog?
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                  Ik lees hier net dat je de auto ook met APC kunt wassen?
                  Denk niet dat APC het ideaal product is om de auto te wassen. Bevat immers geen conditioners, welintegendeel APC heeft een ontvettende eigenschap waardoor je waxlaag waarschijnlijk direct naar de filistijnen is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Je hebt 1 emmer voor je water met zeepsop, daar was je je auto mee en voordat je je spons (oei, sorry, waschmitt ) terug in het zeepsop duwt, spoel je hem even in de 2de emmer met zuiver water
                    Sounds fairly simple. Why didn't I think of this myself. Haha dat had ik eigenlijk wel moeten weten.

Toch bedankt Vos!
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Jij bent dan ook niet Onehp
                        Ik zal eens ne fotooke posten als ie gewassen is, ge zult wel moeten wachten tot het eens goed geregent heeft hier

P.S: nu is het weer aan het sneeuwen hier
                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Ik gebruik geen spons en op mijn auto zie je geen swirls, ik ben hier op mijn plaats

W3N kan dat bevestigen die ziet mijn auto regelmatig
                          Idd, geen swirls merkbaar door het vuil dat erop hangt.

Comment

Ja. Waarom vraag je dat, het is een goede auto hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                              Idd, ik gebruikte vroeger pure nafte...om het vet,olie en andere vuilen brol van m'n kartchassis te krijgen
                              WD40

Comment

Gisteren toch ook wel gelachen:
                                Een ouw peeke die met een 'zachte' handborstel zijn stoffige auto aan 't afstoffen was. Waarschijnlijk vind hij van zichzelf dat 'm altijd heel zorgzaam met zijn auto omgaat ...

Comment

Mijn buurman wrijft heel zijn auto in met oven oven reiniger. Hij heeft het mij ook al aangeraden maar ik durf er toch niet aan beginnen. Zijn resultaat is goed voor een paar dagen maar dan zie je er niets meer van en lijkt de wagen doffer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk Berichten
                                    Mijn buurman wrijft heel zijn auto in met oven oven reiniger. Hij heeft het mij ook al aangeraden maar ik durf er toch niet aan beginnen. Zijn resultaat is goed voor een paar dagen maar dan zie je er niets meer van en lijkt de wagen doffer.
                                    Mja, ik doe daar het maaidek van het grasmachien mee, reinigt goed, maar lak zal idd dof worden. Meestal ook niet te gebruiken op lichtmetaal.

Edit, niet gebruiken op een auto dus..
                                    Last edited by tradie; 24/03/2009, 17:29.

Comment

Das toch redelijk agressief spul?

Comment

Shit seg, waar halen ze het
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• In hun wijsheid laten is de beste remedie want discussiëren haalt toch niks uit.

Comment

Working...
                                          X