Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sensatec

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sensatec

Hey folks,

Na veel aarzelen en alle prachtige info op dit forum gulzig binnengewerkt te hebben, vond ik het eens tijd om mijn verlegenheid te overwinnen en eens te beginnen met actief deel te nemen aan de talrijke discussies hier.

Begin dan maar meteen met een vraagje over het onderhoud van mijn zetelbekleding, betreft een sensatec vinyl bekleding, met welke producten onderhoud ik deze het best en gaat het een tijdje mee zonder scheuren, op termijn kan ik hem nog steeds binnendoen bij een zetelbedrijfje in de buurt om het in een echt koeienvelletje te laten steken.

Alvast bedankt voor de tips

Oorspronkelijk geplaatst door witkapzuiper Bekijk Berichten
    Hey folks,

Na veel aarzelen en alle prachtige info op dit forum gulzig binnengewerkt te hebben, vond ik het eens tijd om mijn verlegenheid te overwinnen en eens te beginnen met actief deel te nemen aan de talrijke discussies hier.

Begin dan maar meteen met een vraagje over het onderhoud van mijn zetelbekleding, betreft een sensatec vinyl bekleding, met welke producten onderhoud ik deze het best en gaat het een tijdje mee zonder scheuren, op termijn kan ik hem nog steeds binnendoen bij een zetelbedrijfje in de buurt om het in een echt koeienvelletje te laten steken.

Alvast bedankt voor de tips
    Ik heb ook sensatec, en ik onderhoud het met mijn eigen productjes

Nl. Blackfire interieur cleaner
    Daarna werk ik af met Jeffs Satin Prot

Comment

Dan zal ik eens een bestelling moeten plaatsen, hope dikwijls behandel je op deze manier je zetels?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door witkapzuiper Bekijk Berichten
        Dan zal ik eens een bestelling moeten plaatsen, hope dikwijls behandel je op deze manier je zetels?
        Ik doe het af en toe, elke 2-3 maanden.

Comment

sensatec

Wil ik wel eens uitproberen, heb de mijne tot nu toe gevoed met turtle wax voor leder.

Heb je die Jeffs pro sat nog in stock?

Comment

Working...
          X