Wagen voorzien van hardwax (2 x per jaar) + SONAX insektenreiniger + nylonkous (licht wrijven) = ALLE insekten(resten) VOLLEDIG weg !!! zonder schrammen !!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ze zijn er weer ... de insecten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenIk laat ze plakken. Op een bepaald moment is de bumper zo verzadigd met insecten waardoor een nieuwe niet zo fel opvalt.
Comment
-
Ik heb er ook erg veel last van.
Wat vooral helpt is niet te snel rijden. Eens je meer dan 120km/u gaat rijden lijkt het veel erger te worden dan daaronder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenMet het mooiere weer komen de insecten ook weer de baan op...
Ik heb PB Bug Squash doch ik gebruik dit niet zo graag omdat het de wax stript.
Hoe verwijderen jullie de beestjes?
PS: De wagen is steeds voorzien van een goede waxlaag, dus verwijderen lukt redelijk goed maar alles krijg je toch niet zo eenvoudig weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenAmoniak, dat werkt toch goed voor vliegen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenNatte krant erop en 10 minuutjes laten zitten werkt wel goed.
*eventuele schade kan niet op de tipgever verhaald worden*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenIk laat ze plakken. Op een bepaald moment is de bumper zo verzadigd met insecten waardoor een nieuwe niet zo fel opvalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenAceton dacht ik.
Veel van die insecten verwijderaars ruiken naar ammoniak dus...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichtenga naar mijn selfcarwasch met hogedrukreineger, eerst met zeep, laten inwerken en dan afspoelen, werkt perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenJa, maar dan is ook al uw wax weg hé (als je die hebt) , en dat is ook weer niet de bedoeling
Comment
Comment