Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Interieurkrassen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Interieurkrassen

Ik zit hier met een paar krassen in 't interieur, op kunststofpanelen bedoel ik dan. hieronder 2 voorbeeldfoto's... Is dit nog te herstellen en met wat/hoe?

Bijgevoegde Bestanden
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Interessant.
    Ik heb ook diepe krassen op de alu geverfde inlegplaatjes. De ABS komt er door.
    Misschien nieuwe plaatjes erin steken...

Maar op de rest is dat moeilijk.

Comment

Boeiend inderdaad!
      Heb ook al hier en daar krassen, vooral aan 't handschoenkastje (te danken aan de handtas van mijn wederhelft en haar onoplettenheid bij in en uitstappen).

Comment

Daar is weinig aan te doen. Een dressing zoals Poorboys natural look kan het tijdelijk minder zichbaar maken.
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Achterzijde van zo'n plastic schrovedraaiertje zoals dat in de auto-werkgerief kit van Opel enzo.
          Gewoon stevig op de kras wrijven en je zal zien dat ze verminderd.
          www.perfectshine.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
            Boeiend inderdaad!
            Heb ook al hier en daar krassen, vooral aan 't handschoenkastje (te danken aan de handtas van mijn wederhelft en haar onoplettenheid bij in en uitstappen).
            Vrouwen, hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
              Vrouwen, hé.

En ik zeg 't haar iedere keer weer eh, dat ze godverd¨*** wat moet opletten met haar schoenen, botten met een riempje aan ofzo.. argh;.. ooit eens een topic op een forum gelezen van een Alfa liefhebber die zijn vriendin verplichte om pantoffels aan te doen alvorens in te stappen

Nog zo gek niet eigenlijk!

Comment

En ik zeg 't haar iedere keer weer eh, dat ze godverd¨*** wat moet opletten met haar schoenen, botten met een riempje aan ofzo.. argh;.. ooit eens een topic op een forum gelezen van een Alfa liefhebber die zijn vriendin verplichte om pantoffels aan te doen alvorens in te stappen

Redelijk letterlijk 'sloef' te noemen dan
                I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Helaas kun je aan schade van het materiaal zelf niet veel doen, dit kun je niet 'wegpoetsen'.
                  Zoals Jochen al zegt kun je met een dressing een en ander wel opfleuren zodat het tijdelijk misschien iets minder opvalt.

En de vrouwen........laten luisteren eh

Comment

Wat de pantoffels betreft, die reactie heb ik ook al dikwijls te horen gekregen. Ik bedoel dan in omgekeerde richting, dat ik beter pantoffels in mijn auto zou leggen voor degenen die meerijden.

Of als men met zijn/haar schoenen langs de rand van de deuropening schuurt bij in- of uitstappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                      ...
                      Of als men met zijn/haar schoenen langs de rand van de deuropening schuurt bij in- of uitstappen.
                      brrrrr ... the horror!

Comment

heb je een mouse black and decker schuurmachine in huis?

zo ja: plaats dan een poliermatje (met fijne staalwol) op het toestel

ga hier een paar keer mee over het bekraste oppervlakte

de krassen op zich gaan niet echt weg, maar wel de scherpe kanten zodat de krassen toch minder zichtbaar zijn

daarna met goede plastiekvernieuwer inwrijven

Voor het gedeeltje op het dashboard zou ik het niet doen, maar voor dat stuk aan de armsteun wel. Voor het dashboard eventueel manueel met het fijnste staalwol tot de kras minder zichtbaar is, maar 'experminteer' eerst maar op een minder zichtbare plaats.
                        www.peugeotforum.be

Comment

en zo nee?
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

met de hand doen hé

gewoon wat fijne staalwol gaan halen (00) en dan met de hand u wat amuzeren
                            www.peugeotforum.be

Comment

Boeiend inderdaad!
                              Ja liefst met van die ijzeren decoratieve accessoires aan die alle kanten opzwieren en eigenlijk tot niks dienen

Comment

Da's allemaal nog niks... wacht maar tot ze met de achterkant van hun hand (jaja met de diamant in de ring) eens over uw ruiten wrijven om de aandamping weg te halen...
                                En zeggen dat dat met de airco zo weg is en zonder strepen... Dees is eigenlijk ideaal voor:

MLF all the way lol

Comment

of gewoon al de deur openen met diezelfde ringen
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                    of gewoon al de deur openen met diezelfde ringen
                                    Nog een reden om niet te trouwen!

Hans.

Comment

TurtelWax(of een ander merk ) heeft een product om zwarte kunstofbumpers terug als nieuw te doen uitzien. Dit kan je er ook voor gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        TurtelWax(of een ander merk ) heeft een product om zwarte kunstofbumpers terug als nieuw te doen uitzien. Dit kan je er ook voor gebruiken.
                                        Ja, heb ik ook al gebruikt, maar das dan ook weer maar tijdelijk eh..

Comment

Working...
                                        X