Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Interieurkrassen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    TurtelWax(of een ander merk ) heeft een product om zwarte kunstofbumpers terug als nieuw te doen uitzien. Dit kan je er ook voor gebruiken.
    dat heb ik idd (voor de stootlijsten buiten), maar dat is nogal zwart he?
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Dat is die "Black Chrome" zeker...

Je zal het gewoon moeten accepteren hoor
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ge kunt er ook folie op kleven van "Foliatec".
        Heb ik ooit ook eens gedaan op een stuk dashboard rond de autoradio nadat ik er met een sigaret een brandmerk had op gezet...

Comment

Je kan ook een nieuwe auto bestellen.

Comment

'k Heb gekeken, die hebben ze niet bij Foliatec

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
              Je kan ook een nieuwe auto bestellen.
              of gewoon zo'n nieuwe armsteun
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Mijn vrouwke pakt altijd de deur vast met haar ringenwinkel, en dan zijn die kunststofplaatjes aan de buitenkant van de wagen zo mooi zwart met witte krassen in (en meestal vettige plakpolafdrukken). Daar word ik pisnijdig van. De binnenkant vind ik "minder" erg.

Comment

Je kan ook vrijgezel blijven, je rechterhand trainen en je auto onder een glazen stolp zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                    dat heb ik idd (voor de stootlijsten buiten), maar dat is nogal zwart he?
                    Ja op een beige of grijs interieur wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                      Ja, heb ik ook al gebruikt, maar das dan ook weer maar tijdelijk eh..
                      Dat is idd zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                        En ik zeg 't haar iedere keer weer eh, dat ze godverd¨*** wat moet opletten met haar schoenen, botten met een riempje aan ofzo.. argh;.. ooit eens een topic op een forum gelezen van een Alfa liefhebber die zijn vriendin verplichte om pantoffels aan te doen alvorens in te stappen

Nog zo gek niet eigenlijk!
                        dat handschoenenkastje kan me nog niets schelen als je ze in je leren zetels voelt neerzitten en je al die ijzerwinkel op hun zakken hoort krassen.
                        wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                          Je kan ook vrijgezel blijven, je rechterhand trainen en je auto onder een glazen stolp zetten.
                          Waar kunde die grote stolpen dan bestellen ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                            Waar kunde die grote stolpen dan bestellen ???
                            t is misschien geen glas maar het komt in de buurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              t is misschien geen glas maar het komt in de buurt
                              mhehehehehehe

Comment

Wij hebben ook enkele krassen in onze achterbumper(kunststof) achteraan veroorzaakt door het aan- en afkoppelen van een aanhangwagen. Wat is daar dan de beste oplossing voor om het te herstellen? Kan dit eventueel niet wat weggepolierd worden??
                                Enkele foto's in bijlage om het te illustreren....
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

En nu heb ik ook al iets gevonden om die krassen te vermijden...

Wel wat te laat maarja....

Moest ik het wat kunnen herstellen zou dat super zijn!

Comment

Die lichtere brede kras die kan er volgens mij helemaal uit, die onderste ziet er een stuk dieper uit. Natuurlijk zal die wel verbeteren door te polieren omdat je de kras als het ware afvlakt waardoor het licht niet zo scherp weerkaatst wordt op de kras.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Die lichtere brede kras die kan er volgens mij helemaal uit, die onderste ziet er een stuk dieper uit. Natuurlijk zal die wel verbeteren door te polieren omdat je de kras als het ware afvlakt waardoor het licht niet zo scherp weerkaatst wordt op de kras.
                                      Ook op die ongespoten plastiek? Ga je dat oppervlak dan niet doen blinken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Ook op die ongespoten plastiek? Ga je dat oppervlak dan niet doen blinken?
                                        ik had niet gezien dat dat plastic was. Ik dacht grijze lak te zien. Ja neen dat kan je er dus niet uit krijgen...

Comment

Das jammer dat daar niets kan worden aan gedaan...

Comment

Working...
                                          X