Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Interieurkrassen
Collapse
X
-
Dat is die "Black Chrome" zeker...
Je zal het gewoon moeten accepteren hoor2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenJe kan ook een nieuwe auto bestellen.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtendat heb ik idd (voor de stootlijsten buiten), maar dat is nogal zwart he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenJa, heb ik ook al gebruikt, maar das dan ook weer maar tijdelijk eh..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenEn ik zeg 't haar iedere keer weer eh, dat ze godverd¨*** wat moet opletten met haar schoenen, botten met een riempje aan ofzo.. argh;.. ooit eens een topic op een forum gelezen van een Alfa liefhebber die zijn vriendin verplichte om pantoffels aan te doen alvorens in te stappen
Nog zo gek niet eigenlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenJe kan ook vrijgezel blijven, je rechterhand trainen en je auto onder een glazen stolp zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenWaar kunde die grote stolpen dan bestellen ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent is misschien geen glas maar het komt in de buurt
Comment
-
Wij hebben ook enkele krassen in onze achterbumper(kunststof) achteraan veroorzaakt door het aan- en afkoppelen van een aanhangwagen. Wat is daar dan de beste oplossing voor om het te herstellen? Kan dit eventueel niet wat weggepolierd worden??
Enkele foto's in bijlage om het te illustreren....Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
En nu heb ik ook al iets gevonden om die krassen te vermijden...
Wel wat te laat maarja....
Moest ik het wat kunnen herstellen zou dat super zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDie lichtere brede kras die kan er volgens mij helemaal uit, die onderste ziet er een stuk dieper uit. Natuurlijk zal die wel verbeteren door te polieren omdat je de kras als het ware afvlakt waardoor het licht niet zo scherp weerkaatst wordt op de kras.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOok op die ongespoten plastiek? Ga je dat oppervlak dan niet doen blinken?
Comment
Comment