Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leder kleuren / herstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Net eens gekeken in de kast en heb poorboy's natural look leather care staan. Is dit een goed product voor onderhoud?
    Staat wel op dat je moet sprayen terwijl er geen spraykop op zit...
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Natural look wordt vooral gebruikt voor kunststoffen in het interieur.
      Ik gebruik altijd een padje om het aan te brengen, en daarna opwrijven met een MF-doek. Mooie diep, mat resultaat. Niet vettig. Ruikt ook naar koekjes.
      Om te sprayen lijkt het me te dik, alhoewel het zo op de flacon staat. Ik sprak er enige tijd één van de WaxIT-gasten over aan, en die was ook verwonderd dat men het zou sprayen.
      Op Carclean.nl las ik al van Noorderburen die het zouden aflengen ('t blijven Hollanders), en het zo zouden sprayen.
      Ik lees er ook dat het zou vlekken na contact met (regen)water, bv. op de deurpanelen. Nog geen last van gehad.

.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dus eigenlijk een bus die ik niet kan gebruiken tenzij voor wat plastic in de wagen (zoals deurdrempels e.d) maar niet om leer in mooie staat te houden dus...
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Mag ook op leer, maar er is beter
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Mag zeker op leder maar zal voor sommigen (en voor mij) een te glanzend en glad resultaat op leveren. Je kan er zeker niets fout mee doen op leder. Testen zou ik zeggen

Comment

Working...
            X