Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gekker moet het niet worden...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
    Je hebt de naam, het adres, het ondernemingsnummer van de persoon die achter de site/onderneming zit.

NATUURLIJK kan je er iets aan doen.
    LOL, dns spoofing, ip spoofing, ....
    Waar denk je dat al die warez/moviez/mp3/... sites gehost zijn en hoe zijn ze gehost
    I Rest my case!!! NIETS doe je eraan mits je in de juiste landen zit .
    Hopelijk dat het voor hem lukt in Nederland.

Comment

vreselijk

Ik hoop dat dit een grap is. Soms wil ik eens naief zijn.

Comment

Stond die hier onlangs niet met een topic van een gecleande supra?

Moving up in the world realy fast, blijkbaar.

Zéker tegen optreden imo...schaamteloos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
          LOL, dns spoofing, ip spoofing, ....
          Waar denk je dat al die warez/moviez/mp3/... sites gehost zijn en hoe zijn ze gehost
          I Rest my case!!! NIETS doe je eraan mits je in de juiste landen zit .
          Hopelijk dat het voor hem lukt in Nederland.
          Ik denk dat jij twee zaken verwart.

Dit heeft niets met spoofing, warez/moviez ('k heb geen idee wat dat allemaal is ) te maken.

Je kan misschien niet "zelf" de site weghalen, maar hij kan daar wel toe gedwongen worden, ook al zit hij in het juiste land.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
            Ik denk dat jij twee zaken verwart.

Dit heeft niets met spoofing, warez/moviez ('k heb geen idee wat dat allemaal is ) te maken.

Je kan misschien niet "zelf" de site weghalen, maar hij kan daar wel toe gedwongen worden, ook al zit hij in het juiste land.
            En wat zal dat allemaal kosten hé, check het internet staat er vol van....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
              Sorry voor dit topic, het heeft niet direct iets met detailing zelf te maken, anderzijds ook weer wel.
              Noem het kinderachtig en bagatelliseren, maar ik ben er best kwaad om !

Zojuist werd ik door een klant gecontacteerd of ik ook een Belgisch filiaal had.
              De euro viel niet meteen, maar toen ik de link bekeek werd het me al snel duidelijk:

Een bijna schaamtelozen copy van mijn website, zowel qua lay-out als tekst, zelfs de meeste foto's die ik gemaakt hebt worden gebruikt als referentie.
              Wat ik nog erger vind is dat de betreffende persoon me diverse malen gecontacteerd heeft voor hulp en uitleg, welke ik ook heb gegeven. Een opvolgende bestelling bleef uit en nu dit.

Een mededeling de website aan te passen is dan ook de deur uit, indien geen gehoor mag m'n juridische hulp zich uitleven

Heb nog niet zolang geleden van deze persoon een post, waarin hij zijn website voorstelde, verwijderd omwille van reclame.

Comment

LOL, het is dan nog eens een heel slechte kopie, plus hij doet niet eens de moeite om een eigen domein te kopen? Een zaak met een .tk domein en een site die op geen hol trekt en fout weergegeven wordt, is een zaak waar ik niet kom.

Ik stel voor, Autoforum meeting doen daar...
                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                Honda Del Sol - 120pk

Comment

Dat hoeft niet veel te kosten.

Het gaat hier om een Belgische handelaar. Zou die er echt alles (lees: faillissement) voor over hebben om z'n site in de huidige vorm te laten voortbestaan?

Dit zal rap opgelost zijn, geloof me.

Comment

Precies al gehoor aan gegeven ??

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
                    The proxy server could not handle the request GET /. Reason: Error reading from remote server

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Precies al gehoor aan gegeven ??

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
                      The proxy server could not handle the request GET /. Reason: Error reading from remote server
                      Ik kan er nog gewoon op.

Comment

Ik begrijp in feite niet waarom die kopie.
                        Als je nu echt info opzoekt op dubieuze manier vooraf (rondhangen en info uitzuigen) kan je NOG altijd gewoon je eigen zaak oprichten met een EIGEN naam. Een beetje eigen gezicht en tezelfdertijd respect is toch niet moeilijk. Een website maken is nu echt niet een bergbeklimming.

Heeft die kerel in feite iets tegen cleaning of zo?

Comment

hij heeft er wel zijn werk van gemaakt.
                          http://www.zoekertjesweb.be/car-cleaning-!-355822.html
                          op alle bijna zoeksites staat hij met "zijn" site.
                          hebbes
                          2dehands
                          koopjesnet
                          spotter
                          ...
                          wimoptiek.be op

Comment

Schandalig is het! Gewoon klakkeloos een kopie maken van iemand anders zijn site...
                            Triestig.

Comment

Als die van dit topic niks weet gaat hij wel blij zijn met al die extra pageviews vandaag.
                              Tot hij de referring URL gaat checken

Comment

Met een dwangsom kan je VEEL bereiken hoor

Comment

Welke van de 2 is het goedkoopst? Ik denk er al even over na om mijn auto onder handen te laten nemen?

Dankuwel

Comment

even gekeken en de registratie van het domein is in ieder geval door een bedrijf in amsterdam gebeurd.

Je kan een mail sturen en/of eventueel aangetekend schrijven (met hulp van advokaat)

Informatie over de registratie van het domein dat ik vind is. Er staan email adressen bij om misbruik te melden.

Let wel op is het bedrijf dat de regstratie van het domein doet, en heeft niets te maken met inhoud van de websites. Zij kunnen wel het domein van het net halen.

Organisation:
                                    BV Dot TK
                                    Dot TK administrator
                                    P.O. Box 11774
                                    1001 GT Amsterdam
                                    Netherlands
                                    Phone: +31 20 5315725
                                    Fax: +31 20 5315721
                                    E-mail: abuse: abuse@dot.tk, copyright infringement: copyright@dot.tk

Comment

't is tenminste wel een detailler die zijn prijzen openbaar durft zetten.
                                      wimoptiek.be op

Comment

Ronduit schandalig!

Comment

Niet leuk dit.

Zeker voor de beheerder zelf.
                                          Ik zou ook stappen overwegen!

Comment

Working...
                                          X