Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gekker moet het niet worden...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

www.perfectshine.be

Comment

Als ie 't wil serieus doen, waarom pakt die dan een .tk site.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten
        even gekeken en de registratie van het domein is in ieder geval door een bedrijf in amsterdam gebeurd.

Je kan een mail sturen en/of eventueel aangetekend schrijven (met hulp van advokaat)

Informatie over de registratie van het domein dat ik vind is. Er staan email adressen bij om misbruik te melden.

Let wel op is het bedrijf dat de regstratie van het domein doet, en heeft niets te maken met inhoud van de websites. Zij kunnen wel het domein van het net halen.

Organisation:
        BV Dot TK
        Dot TK administrator
        P.O. Box 11774
        1001 GT Amsterdam
        Netherlands
        Phone: +31 20 5315725
        Fax: +31 20 5315721
        E-mail: abuse: abuse@dot.tk, copyright infringement: copyright@dot.tk
        .tk zijn gewoon gratis domeinen je kan online gewoon eentje aanmaken In principe heeft .tk hier niets mee te maken. Je moet eerder bij telenet zijn, zijn host
        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
        Honda Del Sol - 120pk

Comment

Ma fak, dan staat er al een teken van showroomglaze in... Je moet het echt maar durven! Dat kan toch niet anders dan een enorm kieken zijn?

Comment

Bedankt TomT voor de forward.
            Triest - langs de andere kant vereerd dat anderen ons werk zo goed vinden om het al te kopiëren

Na zijn eerste klant zal het wel afgelopen zijn zeker?

Comment

Komaan mannen iedereen naar die zijn gastenboek

Comment

Ik snap niet hoe STOM iemand kan zijn.

Ik vraag me af wat hij aan het denken was toen hij dit allemaal aan het maken was.

Waarom breng je hem geen bezoekje?

Comment

Als die prijzen BTW inclusief zijn zal die kerel op voorhand z'n broek al scheuren, en binnen afzienbare tijd die van de BTW en RSZ...
                  www.perfectshine.be

Comment

Als hij met iemand z'n voeten wil spelen is hij hier toch echt aan het verkeerde adres. Een vriendelijke doch strenge e-mail met het verzoek de content offline te halen is reeds verzonden. Ik geloof nog altijd in het goede van de mens en vraag het liever een keer vriendelijk dan meteen met advocaten e.d. te gooien, mááár..........m'n advocaat liet wel al weten met plezier in de pen te klimmen mocht Dhr. Cuyvers daar geen gehoor aan geven

Bedankt voor jullie steun / tips / opmerkingen, wordt gewaardeerd heren !
                    Zijn gastenboek wordt zo te zien vanuit hier (aan de Belgische woorden te zien) goed aangepakt haha

Comment

Kan niet te vertrouwen zijn...een gekopieerde site en dan die prijzen...200 € voor een dag werk....met al zijn materiaal moet hij er waarschijnlijk een bijdragen....

Comment

Heb ook een mailtje gestuurd - rechtstreeks naar Telenet en E-cops (https://www.ecops.be/). Geen medelijden.

Bij Telenet ook gevraagd om zijn account af te sluiten - zal niet gebeuren maar toch om de site offline te halen. Indien niet, via gerecht + Telenet is dan ook verantwoordelijk voor de hosting van copyright protected materiaal...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                          Zijn gastenboek wordt zo te zien vanuit hier (aan de Belgische woorden te zien) goed aangepakt haha

Gastenboeken zijn altijd lachen in zo'n gevallen

Comment

Inderdaad

@ Tom: Ik heb ook reeds melding gedaan op E-Cops.
                            Dank voor de tip en hopelijk ook voor u dat de info zsm offline wordt gehaald.

Comment

Ps: Ik kreeg zojuist een nieuw bericht in ons gastenboek (...maar ik moet daarvoor eerst goedkeuring geven alvorens het online komt omwille van spam e.d..), kan iemand zien welk IP adres hij gebruikt? Mocht het verder gaan kan die geplaatste opmerking inclusief afzenders IP adres is er ook nog bij

Eventueel heb ik ook nog e-mails vanaf zijn privé e-mailadres. IP kun je in de header na gaan.......ofzoiets? Not my cup of tea allemaal

Comment

ni normaal da

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                  't is tenminste wel een detailler die zijn prijzen openbaar durft zetten.
                                  Dat zegt genoeg over z'n manier van werken.

Elke auto is (jammer genoeg) verschillend, en elke klant eist een andere aanpak. Daarom is 't ook volstrekt nutteloos van een vast bedrag op een detailwerk te plakken.

Beloning naar prestaties, niet naar (valse) beloftes.

Comment

Wel, dit kan toch nog een probleem vormen hoor, als hij het niet van zichzelf offline wil halen.

Heb 2 jaar webdesign gevolgd op de hogeschool, daar hebben we ook wat les gehad in copyright en hoe dit in zijn werk gaat op het inet...

Basicly, wat we daar geleerd hebben, copyright op het internet is zo lek als een zeef, en je kan bijna nooit je gelijk halen. Zeker niet voor het namaken van een website. Ja, het is duidelijk een kopie en het is not done, maar ze is verschillend genoeg van het origineel (veel lelijker lol) en hier gaan ze NOOIT maar dan ook nooit een uitspraak over doen in uw voordeel. Zelfs het zo goed als letterlijk overnemen van teksten kan, zodra er een woordje anders is gaat het al over een andere text. Zelfde bij foto's, één aanpassing maken en de foto is een andere foto. Tenminste, zo bekijken ze het als ze het onderzoeken.

Verder heb ik ook nog de vraag, heb je echt ook copyright aangevraagd op je site/logo's/foto's? Het is niet zo dat je gewoon door je naam erop te zetten, er een copyright op staat.

Hoe dan ook, ik wens jullie veel succes!
                                    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                    Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                                      Eventueel heb ik ook nog e-mails vanaf zijn privé e-mailadres. IP kun je in de header na gaan.......ofzoiets? Not my cup of tea allemaal
                                      Via de mailheader kan je inderdaad het IP adres (en de PC naam die hij gebruikt ) achterhalen.

Telenet heeft min of meer static IP's (ze worden gewoon lang gereserveerd) dus je kan hem wel de toegang ontzeggen op je site op basis van zijn IP adres.
                                      Meer kan je daar helaas niet mee doen, tenzij hem DDoS'en
                                      Last edited by ; 30/04/2009, 00:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                        Wel, dit kan toch nog een probleem vormen hoor, als hij het niet van zichzelf offline wil halen.

Heb 2 jaar webdesign gevolgd op de hogeschool, daar hebben we ook wat les gehad in copyright en hoe dit in zijn werk gaat op het inet...

Basicly, wat we daar geleerd hebben, copyright op het internet is zo lek als een zeef, en je kan bijna nooit je gelijk halen. Zeker niet voor het namaken van een website. Ja, het is duidelijk een kopie en het is not done, maar ze is verschillend genoeg van het origineel (veel lelijker lol) en hier gaan ze NOOIT maar dan ook nooit een uitspraak over doen in uw voordeel. Zelfs het zo goed als letterlijk overnemen van teksten kan, zodra er een woordje anders is gaat het al over een andere text. Zelfde bij foto's, één aanpassing maken en de foto is een andere foto. Tenminste, zo bekijken ze het als ze het onderzoeken.

Verder heb ik ook nog de vraag, heb je echt ook copyright aangevraagd op je site/logo's/foto's? Het is niet zo dat je gewoon door je naam erop te zetten, er een copyright op staat.

Hoe dan ook, ik wens jullie veel succes!
                                        Vergeet die "lessen" "copyright" maar snel.

De teksten en foto's (en zelfs logo's) zijn auteursrechtelijk beschermd, zonder dat er enige "copyright" moet worden aangevraagd.

Los daarvan mag de ene handelaar niet zomaar een website kopiëren van een andere handelaar, zelfs al brengt hij lichte wijzigingen aan.

Comment

Working...
                                        X